برگزاری آزمون مصاحبه زبان انگلیسی مدیران فنی و راهنمایان گردشگری کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان گفت:آزمون مصاحبه زبان انگلیسی ویژه فراگیران دوره‌های راهنمای گردشگری و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی در حال برگزاری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست دراین‌باره اظهار کرد: نخستین آزمون مصاحبه تخصصی زبان انگلیسی […]

برگزاری آزمون مصاحبه زبان انگلیسی مدیران فنی و راهنمایان گردشگری کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان گفت:آزمون مصاحبه زبان انگلیسی ویژه فراگیران دوره‌های راهنمای گردشگری و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست دراین‌باره اظهار کرد: نخستین آزمون مصاحبه تخصصی زبان انگلیسی فراگیران دوره‌های آموزشی در سال‌جاری ویژه مدیران دفاتر و راهنمایان گردشگری از امروز ۲۳ شهریورماه به مدت دو روز در موسسه آموزش گردشگری افق برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: در این دوره از مصاحبه ۳۶ نفر از فراگیران آموزش دیده در ۵ موسسه آموزش گردشگری مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

او عنوان کرد: فراگیرانی که موفق به قبولی در این مصاحبه می‌شوند به‌عنوان نیروهای تخصصی برای کار در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در قالب مدیرفنی و هم‌چنین راهنمای گردشگری مشغول به کار خواهند شد.

وطن‌دوست یادآور شد: امید است با بهره‌گیری از این ظرفیت بتوانیم در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری، جذب و ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی کردستان گام‌‌های محکم‌تری برداریم.