سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مغزافزار مدیریت استان است اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آئین تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان گفت:فرصت‌هایی از این استان ضایع شده و از دست رفته که باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی جبران شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آئین تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان گفت:فرصت‌هایی از این استان ضایع شده و از دست رفته که باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی جبران شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در آئین تجلیل از بازنشستگان و ایثارگران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مغزافزار مدیریت استان است و اگر این مجموعه علمی و عملی با تعامل مطلوب و تاثیرگذار در استان باشد حتماً سایر چرخ‌های مدیریتی در استان بهتر می‌چرخد.
وی افزود:خداوند را شاکر هستیم در این دوره به ویژه از زمان مدیریت جدید این سازمان که از فرزندان و جوانان نخبه این استان است با تعامل بسیار خوبی که با مجموعه مدیریتی استان دارند اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.
وی خاطرنشان کرد:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مجموعه‌ای است که مانند استانداری، تمام موضوعات استان به آن مربوط می‌شود و از جمله دستگاه‌هایی است که متولی امور مختلف جامعه است و تمامی مسائل با آن مرتبط است.
استاندار کردستان افزود:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این دوره باید بیشتر روی برنامه کار کند تا بودجه،چرا که بودجه تابعی از برنامه‌ریزی است، اگر برنامه محور در استان حرکت کنیم حتماً نقش سلیقه‌ها،جناح‌بندی‌های گروهی، فردی و غیره در تصمیم‌گیری‌ها و موضوعات کمتر و مردم بهتر و بیشتر بهره خواهند برد.
زارعی‌کوشا بهره‌گیری از ظرفیت دیدگاه‌های کارشناسی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز در سازمان مدیریت برنامه ریزی استان غنای کارشناسی وجود دارد و این موضوع مهم و ارزشمندی است.
وی خاطرنشان کرد:حاکمیت سلیقه و اقتدارگرانه مدیر، مسئول و در کل افراد بالادستی لطمه می‌زند اگر دنبال پیشرفت هستیم باید بیشتر نگاه کارشناسی داشته باشیم.
استاندار کردستان بیان داشت: تمام تلاش من این است که مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان به سمت بهره‌گیری از نگاه کارشناسی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها حرکت کنند.
زارعی‌کوشا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان،گفت: خوشبختانه نیروهای نخبه و خوش فکری در این مجموعه وجود دارد که زمینه را برای برنامه‌ریزی‌های مناسب و دستیابی به توفیقات فراهم شده است.
وی عنوان کرد:ما در کردستان مسائل و مشکلات انباشته زیادی داریم و داشتیم،معتقدیم باید کار پر حجم و اولویت‌گرا در استان چندین سال استمرار داشته باشد تا به یک نقطه تعادل در مسائل و موضوعات برسیم.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی از این استان ضایع شده و از دست رفته که باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی جبران شود.
زارعی‌کوشا با عنوان اینکه در حدود ٣ سال اخیر اقدامات خوبی در راستای پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف انجام شده که تاثیرات آن مشهود است، گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی سعی کردیم از برخی تابوهای من‌درآوردی را که بر اساس انگاره‌های نادرست شکل گرفته بود، عبور کنیم.