پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسیهلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلال محمودیان عنوان کرد: این صندوق با هدف ترویج […]

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلال محمودیان عنوان کرد: این صندوق با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی تاسیس شده که در زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در ۱۰ ماه امسال  ۱۰۸ میلیارد تومان به تعداد ۴۵۰۰ مورد  تسهیلات به مددجویان و نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: ۲۷۰۰ مورد از این تسهیلات در زمینه حمایت و سلامت و مشکلات معیشتی، ۶۰۰ مورد تسهیلات اشتغال، ۷۲۰ مورد در زمینه مسکن، ۲۲۰ مورد در زمینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۶۰ مورد تسهیلات نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت : همچنین طی امسال ۱۸۹ میلیون تومان در قالب قرض ماندگار و پنج میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان سپرده نیز از طریق خیران برای کمک به پرداخت تسهیلات به نیازمندان جذب شده است.