طرح فرزند آوری با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی در خانواده همراه با نمایشگاه جنبی راه اندازی شد” به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افتتاحیه طرح فرزند اوری با محوریت مقابله با اسیب های اجتماعی در خانواده همراه با نمایشگاه جنبی اثار […]

طرح فرزند آوری با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی در خانواده همراه با نمایشگاه جنبی راه اندازی شد”

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افتتاحیه طرح فرزند اوری با محوریت مقابله با اسیب های اجتماعی در خانواده همراه با نمایشگاه جنبی اثار هنرمندان هنرهای تجسمی و صنایع دستی توسط موسسه فرهنگی هنری عتیق پارسه هاتف ساردو در محل پارک ولیعصر (عج) جیرفت برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه افتتاحیه گفت: ازبرنامه از سری طرح های جدول ۱۷ است که در جنوب کرمان اجرایی می شوند.

وی تصریح کرد: در این برنامه غرفه های تخصصی و مشاوره ای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با عنوان جوانی جمعیت با ارائه کلیپ های اموزشی و بروشور نسبت به اگاهی شهروندان از عواقب پیری جمعیت می پردازند.

مسلمی مهنی اظهار داشت: همچنین غرفه های مشاوره ای بهزیستی جیرفت تحت عنوان مقابله با آسیب های اجتماعی نیز مشغول هستند.

وی افزود: اجرای هنرمندان حوزه تئاتر در مبحث فرزند اوری و جوانی جمعیت و تاثیر داشتن فرزند و چندفرزندی بر روحیه خانواده از دیگر برنامه های موسسه می باشد.

محمود مجاز مجری برگزاری این طرح نیز گفت: با توجه به همزمانی عید سعید غدیر  با برنامه های موسسه فرهنگی هنری عتیق پارسه هاتف ساردو جشن عید با برگزاری برنامه های شاد و متنوع و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و موسسه فرهنگی هنری اذین درابتین و مرکز خادم یاران و کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت برگزار می کنند.