بسیاری از دستاوردهای فولادمبارکه از دغدغه‌ها و ماموریت‌های انقلاب اسلامی است دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور گفت: آینده نزدیک به قله‌ای که مقام معظم رهبری از آن صحبت می‌کردند را در همت‌ کارکنان فولادمبارکه می‌توانیم مشاهده کنیم؛ همه دستاوردهای فولاد مبارکه مجموعه‌ای از دغدغه‌ها و مأموریت انقلاب اسلامی است. به […]

بسیاری از دستاوردهای فولادمبارکه از دغدغه‌ها و ماموریت‌های انقلاب اسلامی است

دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور گفت: آینده نزدیک به قله‌ای که مقام معظم رهبری از آن صحبت می‌کردند را در همت‌ کارکنان فولادمبارکه می‌توانیم مشاهده کنیم؛ همه دستاوردهای فولاد مبارکه مجموعه‌ای از دغدغه‌ها و مأموریت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام حامد تقدیری دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور در بازدید از فولاد مبارکه اظهار داشت: در کنار عظمت بسیار زیاد فولاد مبارکه و دستاوردهای این مجموعه برای کشور، مردان آهنین و پولادینی در این شرکت مشغول فعالیت‌اند که از ابتدای بهره‌برداری تاکنون و به‌ویژه طی دو سال اخیر باقوت بسیار زیاد و همت آهنین ‌پای کار ایستاده‌اند و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به فراز قله‌ها رهنمون ساخته‌اند.
وی افزود: آینده نزدیک به قله‌ای که مقام معظم رهبری از آن صحبت می‌کردند را در همت‌ کارکنان فولادمبارکه می‌توانیم مشاهده کنیم؛ همه دستاوردهای فولاد مبارکه مجموعه‌ای از دغدغه‌ها و مأموریت انقلاب اسلامی است و نه فقط مأموریت‌های شغلی ما که به همت همین مردان آهنین تحقق‌یافته و باید به آنها خداقوت گفت.
حجت‌الاسلام تقدیری گفت: همه اقشار در قالب اردوهای مختلف باید به این شرکت بیایند و فولاد مبارکه را روایت کنند. رسانه‌ها می‌توانند با روایت صحیح فولاد مبارکه عظمت پیشرفت‌های تکنولوژی کشور را نشان دهند.
دستیار رئیس جمهور عنوان کرد: اینکه در فولاد مبارکه تلاش شده که در مصرف آب اسراف نشود و به بهترین شکل ممکن بهره‌وری در این حوزه انجام شود، خود یک روایتگری ناب و مستقل می‌طلبد