حضور خادمیاران رضوی در جشن ازدواج زوج های نیازمند خیریه باران مهر علوی همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه و برادر بزرگوار ایشان حضرت امام رضا (ع) به همت خیرین در خیریه باران مهر علوی تعداد۱۱جهیزیه اهدا و مراسم جشن ازدواج برای آن ها برگزار که معطر به عطر پرچم رضوی شد. […]

حضور خادمیاران رضوی در جشن ازدواج زوج های نیازمند خیریه باران مهر علوی

همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه و برادر بزرگوار ایشان حضرت امام رضا (ع) به همت خیرین در خیریه باران مهر علوی تعداد۱۱جهیزیه اهدا و مراسم جشن ازدواج برای آن ها برگزار که معطر به عطر پرچم رضوی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شهره شیرانی ناژوانی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام دهه کرامت به همت خیران مراسم جشنی برای ازدواج ۱۱۰زوج نیازمند در سرای عطار برگزار شداظهار داشت: خادمیاران رضوی نیز با پرچم گردانی و مدح آقا و مولا علی بن موسی الرضا (ع) در این محفل بر معنویت و زیبایی این مراسم افزودند.
وی با بیان اینکه خیریه باران مهر علوی،به همت خیرین برای ۱۱۰زوج نیازمند بی سرپرست، سرویس جهیزیه تهیه و اهدا کرده است تصریح کرد: این جهیزیه ها شامل یخچال،اجاق گاز ،بخاری، سرویس آرکوپال سرویس تفلون و جارو برقی می باشد که با توجه به اولویت تقدیم نو عروسان می شود.

مدیرعامل خیریه باران مهر علوی ارزش ریالی این جهیزیه ها را مبلغ یازده میلیارد ریال معادل یک میلیارد و صد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هریک از این سری جهیزیه ها با هزینه ای بالغ بر ده میلیون تومان تهیه شده است.
در این مراسم که با حضور خیرین و نو عروس و دامادها و خانواده آن ها و برخی مسئولین استانی برگزار می شد، حجت‌الاسلام گرجی پس از بیان توصیه هایی به زوج های جوان برای یکی از این زوج ها خطبه عقد جاری کرد و مراسم شاد و با شکوهی برای این زوج ها برگزار گردید و در پایان از سوی خیران برای هریک از زوج هایی که در این مراسم حضور داشتند علاوه بر هدیه کلام الله مجید و چادر و پک تشریفاتی و هدیه ۱۱۰هزار تومانی هدیه سفر به مشهد مقدس نیز اهدا شد.
شایان ذکر است خیریه باران مهر علوی با همکاری۴۵۰۰خیر نیک اندیش۱۸دفتر نمایندگی در سراسر استان اصفهان از جمله در
شهرستان های نجف آباد و کاشان و خمینی شهر دارد که در زمینه های تهیه سبد غذایی و تهیه هزینه تحصیلی و کمک درمانی و تهیه جهیزیه حدود سه هزار نفر شامل یک هزار و دویست خانوار را تحت پوشش داشته و کمک رسانی می کند.
خبرنگار: الهام خانی