۲۰۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از پروژه های بزرگراهی کردستان مورد نیاز است مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح استان ۶۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شده است، گفت:برای تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان ۲۰۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح استان ۶۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شده است، گفت:برای تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان ۲۰۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانگیر الیاسی اظهار کرد: با کارهای خوبی که امسال وهم چنین سنوات گذشته در راستای ساخت بزرگراه و ارتقای مسیرهای اصلی استان به چهار خطه انجام شده،در حال حاضر در استان کردستان ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه زیر بار ترافیک رفته است.
الیاسی ادامه داد:برای بهبود وضعیت وشاخص های برخورداری از بزرگراه در صورت تامین اعتبار ۱۶۱ کیلومتر راه بصورت چهار خطه درآینده به بهره برداری خواهد رسید وبرای تکمیل و بهره برداری از آنها ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز میباشد.
وی خاطر نشان کرد:آنچه امروز در استان کردستان با حمایت های مدیران در سطح کشوری و استانی انجام میشود ارتقای راه های فرعی به اصلی و بهبود شاخص ها در این حوزه و هم چنین ارتقای راه های اصلی به چهار خطه و بزرگراه است که به همین منظور اولویت بندی و هدف گذاری های لازم نیز صورت گرفته و برای رسیدن به این مهم طرح های متعدد راهسازی در جای جای استان در حال اجراست که میتوان به پروژه های بهسازی وارتفای مسیر سنندج – مریوان، بیجار–دیواندره،بیجار–زنجان، احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد ، سقز- مریوان،سقز- بانه و کرمانشاه به میاندوآب اشاره کرد.