نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: مسئولان ضمن توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، باید به فکر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی جامعه باشند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از بوشهر، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: […]

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: مسئولان ضمن توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، باید به فکر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی جامعه باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از بوشهر، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شهدا به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام از جمله حضرت فاطمه زهرا ارادت ویژه داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا به امام حسین علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهرا عشق می‌ورزیدند گفت: حاکم شدن فرهنگ اهل بیت علیه‌السلام جامعه را از دسیسه و ترفند دشمنان مصون می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهدای گرانقدر را گره‌گشا در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: تطابق رفتار، اعمال و کردار ما با شهدا باید همواره مورد توجه قرار بگیرد تا از مسیر اصلی منحرف نشویم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمنان در ادوار مختلف تاریخی با اسلام، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی در ستیز بوده‌اند خاطر نشان کرد: در اغتشاشات و فتنه اخیر دشمن قصد داشت برادر‌کشی و کشته‌سازی راه‌اندازی کند که بحمدالله با درایت مردم و مسئولان اهداف دشمنان خنثی شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری همراهی با اهداف و توطئه فتنه‌گران را نشان از اسارت در چنگال دشمنان اعلام کرد و افزود: کسانیکه تحت تأثیر دشمن قرار گرفته‌اند، افکار و اندیشه آنان در اسارت دشمن است و در این راستا دشمن از کوچک‌ترین فرصت برای اشغال و به یغما بردن ثروت و سرمایه کشور دریغ نمی‌کند.

وی فتنه‌گران را بیگانگان و دشمنان ملت ایران خواند و خاطر نشان کرد: اگر این افراد روزی بر کشور سلطه پیدا کنند به هیچ کسی رحم نمی‌کنند پس باید هوشیار باشیم با دست خودمان اسیر دشمنان نشویم.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری باتأکید بر توجه به حل مشکلات جامعه و تحقق مطالبات مردم تصریح کرد: مسئولان ضمن توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، باید به فکر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی جامعه باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برای نسل جوان باید برنامه ویژه تدوین و اجرایی شود خاطر نشان کرد: باید برای نسل جوان برنامه ویژه با شیوه نوین و پرمحتوا ‌تولید و تهیه شود تا در فضای غبارآلود که دشمنان ساخته‌اند، ملت فهیم ایران اسلامی با یکدلی، همدلی و همراهی کنار هم ایران عزیز را بسازند و به دنیا افتخار کنیم که انقلاب اسلامی راه رسیدن به مقصد نهایی همه ملت‌های جهان در رسیدن به پیروزی است.