جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) به همراه گلباران ضریح مطهر حضرت زینب(س) با حضور ۲۵۰ نفر از بانوان خادمیار حرم حضرت زینب(س) برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مٌشکدار در جمع بانوان خادمیار حرم حضرت زینب(س) گفت: در خانه‌ی اهل‌بیت(ع) کم طلب نکنید و از چیزی که دوست دارید انفاق کنید، مانند حضرت […]

جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) به همراه گلباران ضریح مطهر حضرت زینب(س) با حضور ۲۵۰ نفر از بانوان خادمیار حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مٌشکدار در جمع بانوان خادمیار حرم حضرت زینب(س) گفت: در خانه‌ی اهل‌بیت(ع) کم طلب نکنید و از چیزی که دوست دارید انفاق کنید، مانند حضرت زهرا(س) که گردنبند باارزش خود را که هدیه مادرشان بود به پیرمرد نیازمندی انفاق کردند.
سخنران این مراسم شرط ذوب شدن در محبت و ولایت اهل‌بیت(ع) را اطاعت پیش از فرمان امام زمان(ع) دانست و متذکر شد: از خادمین اهل‌بیت(ع) همچون فضه خادمه (خادم حضرت زهرا) الگوبرداری کنید، ایشان در مکتب حضرت فاطمه(س) نورانیت پیداکرده بودند، بانوان خادمیار حرم حضرت زینب(س) در محضر خادمی حضرت زینب(س) خود را شبیه ایشان کنند و مکتب ایشان در اخلاق و منش و تمام ابعاد زندگیشان جاری باشد.
او با اشاره به شفاعت امت پیامبر توسط حضرت زهرا(س) گفت: به‌محض ورود ام‌ابیها به صحرای محشر ندا می‌آید: غضوا ابصارکم ( چشمانتان را فروببندید) ایشان در بدو ورود از پل صراط وارد جنت می‌شوند، یکسر چادر فاطمه زهرا(س) در دستشان و سر دیگر آن روی پل صراط است که ندا می‌رسد به اهل محشر؛ به چادر فاطمه چنگ بزنید که نجات خیل عظیم اهل محشر از آتش، چادر حضرت فاطمه زهرا و شفاعت اوست.
گفتنی است مداحی «حیدر آقایی» و گلباران مضجع شریف حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) توسط بانوان خادمیار از دیگر آیتم‌های ویژه این مراسم بود.