تحرکات گروهکی و هلاکت یک تروریست تکفیری به نقل از بصیرت، وبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ روزگذشته در شهر جوانرود از توابع استان کرمانشاه، اقدامات مسلحانه توسط برخی افراد وابسته گروه های ضد انقلاب توسط رسانه های خارجی با عنوان اعتراض گروهی از مردم منتشر شد. در این نا امنی ها […]

تحرکات گروهکی و هلاکت یک تروریست تکفیری

به نقل از بصیرت، وبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ روزگذشته در شهر جوانرود از توابع استان کرمانشاه، اقدامات مسلحانه توسط برخی افراد وابسته گروه های ضد انقلاب توسط رسانه های خارجی با عنوان اعتراض گروهی از مردم منتشر شد.

در این نا امنی ها که به بهانه تجمع در آرامستان شهر جوانرود اتفاق افتاد فردی با نام الیاس برهانی که‌ از برگشتی های اردوگاه الرمادی عراق و عضو گروه های سلفی و تکفیری است مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت.

این فرد که به شکل مشکوکی در جریان شلیک های پیاپی به سمت پلیس و ورود نیروی انتظامی به درگیری کشته شده ابتدا به جای انتقال به بیمارستان توسط افراد مسلح ناشناس به یک منزل مسکونی برای ضبط فیلم و عکس منتقل شده و عملا قربانی صحنه سازی برای رسانه های معاند می شود.

فرد مذکور بعد از عکس برداری و فیلم برداری، به صورت دیرهنگام توسط افراد ناشناس به بیمارستان منتقل شده که بعد از فوت او و مشخص شدن غیر سازمانی بودن گلوله جسد ربوده می شود!

بعد از عملیات تعقیب و شناسایی عوامل اتفاقات تروریستی دیروز و تخریب اموال عمومی و دولتی، صحنه های دوربینهای پهبادهای امنیتی از حوادث منتشر خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان