رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم چند هفته قبل به کاروان نفتی در مرز سوریه و عراق حمله کرده است به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم مسئول حمله چند هفته پیش به کاروان نفتی در مرز‌های سوریه و عراق است. تل […]

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم چند هفته قبل به کاروان نفتی در مرز سوریه و عراق حمله کرده است

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم مسئول حمله چند هفته پیش به کاروان نفتی در مرز‌های سوریه و عراق است.

تل آویو مدعی است این کاروان حامل سلاح بوده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ۱۸ آبان در گزارشی فاش کرد که رژیم صهیونیستی در پس این حمله قرار دارد و شب گذشته پس از عبور کاروان نفتی از مرز عراق، حملات هوایی را در شرق سوریه انجام داده است.

این در حالی است که مقامات عراقی به این روزنامه اعلام کرده اند که این کاروان در حال انتقال سوخت از ایران به لبنان بوده و همچنین اخبار متفاوتی از میزان تلفات یا خسارت در این حمله گزارش شده است.

با وجود گزارش‌های متعدد و اذعان افسران سابق این رژیم به ضعف ارتش، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیرو‌های تحت امرش ۲۴ ساعته در برابر شش جبهه از جمله در لبنان، سوریه، کرانه باختری، غزه و ایران فعال هستند.