نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب شرب مرکز استان خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی تا پایان فصل تابستان به اتمام‌ خواهد رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محسن فتحی پیش‌ازظهر امروز در جمع مردم اهالی شهرک شهید ورمقانی […]

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب شرب مرکز استان خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی تا پایان فصل تابستان به اتمام‌ خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محسن فتحی پیش‌ازظهر امروز در جمع مردم اهالی شهرک شهید ورمقانی و احمدی که در مسجد باب‌السلام این محله انجام شد، با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و گله‌مندی مردم از گرانی‌اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم وظیفه پیگیری مشکلات مردم و دغدغه هم‌استانی‌هایم را دارم.
وی با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است،گفت: مجلس دولت را موظف کرده که هزینه‌ کالاهای اساسی از جیب مردم هزینه نشود و به‌جای پرداخت این پول‌ها به سودجویان به قشر مستضعف جامعه دادهشود.
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه‌هاقیمت اجناس سامان یافته و کنترل می‌شود، تصریح کرد: مجلس در رسالت نظارتی خود از قانون عدول نکرده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد.
وی از اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان برای حل مشکل آب شرب شهر سنندج خبر داد و افزود: این پروژه آبرسانیهم‌اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا آخر تابستان سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

فتحی با ذکر اینکه تمام هم و غم مسئولان حل مشکلات مردم بوده اما با کمبود اعتبارات مواجه هستیم،بیان کرد: در این مکان مقدس به مردم قول داده که در انجام وظیفه نظارتی خود کوتاهی نکرده و با هیچ کسی عهد اخوت نبسته و اجازه نمی‌دهیم هیچ مسئولی در انجام وظیفه خود کوتاهی کند.
عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار سنندج مردمی و تاکنون جز خدمت، هیچ کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم از آنان ندیده‌ایم،اظهار کرد: مسئولیتی که ما سپرده شده، امانتی بیش نیست و امیدواریم در پایان دوره کاری رو سفید درگاه حق‌تعالی باشیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان