آمادگی شهرداری برای حمایت از مساجد برگزارکننده اعتکاف شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ مسجد و پایگاه در ‌شهر آماده برگزاری مراسم اعتکاف شده اند، گفت: شهرداری برای کمک به مساجد برگزارکننده اعتکاف اعلام آمادگی کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری […]

آمادگی شهرداری برای حمایت از مساجد برگزارکننده اعتکاف

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ مسجد و پایگاه در ‌شهر آماده برگزاری مراسم اعتکاف شده اند، گفت: شهرداری برای کمک به مساجد برگزارکننده اعتکاف اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز هشتم بهمن ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه به واسطه نزول رحمت الهی میزان آلاینده‌ها در شهر کاهش یافته است، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند و شهردار از ورود سریع و قاطع مدیریت استان و اتخاذ تصمیم در خصوص وضعیت آلودگی هوای شهر قدردانی می‌کنم.

او با اعلام اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در حال انجام هرس درختان در نقاط مختلف شهر است، افزود: اگر درختان منازل نیز به هرس نیاز دارند، شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا از سوی نیروهای سازمان پارک‌ها  و فضای سبز این خدمت انجام شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: معمولاً در این فصل هرس شاخه‌ها و سرشاخه‌های درختان با این هدف انجام می‌شود که از شکستن شاخه ها در زمانی که درخت سنگین می شود، پیشگیری شود.

به گفته قاسم‌زاده، تسهیل عبور و مرور خودروها و عابران پیاده در پیاده روها نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

او در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف گفت: شهرداری برای کمک به مساجدی که برگزارکننده اعتکاف هستند اعلام آمادگی کرده است و تاکنون ۷۰ مسجد و پایگاه در شهر آماده برگزاری اعتکاف شده اند.