دیدار مدیرکل بهزیستی کردستان با سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیرو انتظامی مدیرکل بهزیستی کردستان به همراه معاونین و مدیران بهزیستی ، با سردار آزادی فرمانده این نیرو در استان و پرسنل این ارگان دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در […]

دیدار مدیرکل بهزیستی کردستان با سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیرو انتظامی مدیرکل بهزیستی کردستان به همراه معاونین و مدیران بهزیستی ، با سردار آزادی فرمانده این نیرو در استان و پرسنل این ارگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این دیدار بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

وی گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف وقت در هر دو مجموعه با مشارکت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب‌ها و با انجام تحقیقات بین بخشی به منظور پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرائم باید میان این دو دستگاه تعامل بیشتری برقرار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بهزیستی برای کاهش مشکلات اجتماعی با نیروی انتظامی استان همکاری می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان زمینه های همکاری بهزیستی و پلیس را بسیار زیاد و دارای تنوع توصیف کرد و افزود : پلیس نقش امنیتی مهمی برای مددکاران و روانشناسان تیم های اورژانس اجتماعی دارد و حضور و همراهی پلیس نه فقط تامین کننده امنیت بلکه افزایش اثر بخشی خدمات بهزیستی را به همراه دارد .

سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در این جلسه با بیان اینکه برای بهزیستی و پلیس همکاری های بسیاری تعریف شده است ، اظهار داشت : بهزیستی سازمانی است که خدمت رسانی به مردم را در موضوعات مختلف و به صورت گسترده و کیفی انجام می دهد.

سردار آزادی اقدامات بهزیستی در حاشیه شهرها را علمی و تخصصی دانست و گفت : اگر پلیس بعد از همه اقدامات حرفه ای بهزیستی مجبور به حضور در مناطق آسیب خیز و حاشیه ها شد این ورود یک ورود پیشگیرانه است .

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی به همراه حاضرین از خدمات و تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی استان کردستان تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

کویستان عبدالحکیمی