به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ساعت ۱۴ و ۵۴ دقیقه امروز ، وقوع آتش سوزی نیمه گسترده در شهرک صنعتی کمشچه اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانان با تعدادی اطفائیه سنگین ، آبرسان و خودروی حامل […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ساعت ۱۴ و ۵۴ دقیقه امروز ، وقوع آتش سوزی نیمه گسترده در شهرک صنعتی کمشچه اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانان با تعدادی اطفائیه سنگین ، آبرسان و خودروی حامل دستگاه تنفسی از شهر اصفهان همراه با مدیر و افسران کشیک وقت سازمان به محل حریق اعزام شدند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در خصوص این حریق اظهار کرد:با توجه به وسعت حریق علاوه بر اکیپ های اعزامی ، یک دستگاه خودرو تنفسی ، آتش نشانی های دولت آباد ،حبیب آباد ، شاهین شهر ، شهرک صنعتی جی و دو دستگاه خودرو آبرسان از سازمان موتوری شهرداری اصفهان به محل حریق اعزام شدند.

وی در ادامه افزود:با توجه به وسعت حریق و امکان سرایت حریق به کارگاه های مجاور ، اکیپ های عملیاتی بدون فوت وقت و با سرعت عمل بسیار زیاد اقدام به اطفاء آتش کردند.

وی خاطر نشان کرد:به علت وسعت زیاد حریق و هم چنین شرایط خاص محل عملیات ، مهار آتش حدود ۳ ساعت به طول انجامید و هم اکنون آتش نشانان در حال پاکسازی کامل این آتش سوزی هستند .

فرهاد کاوه آهنگران ادامه داد : آتش نشانان توانستند با سرعت عمل بالای خود و هم چنین باحضور به موقع در محل ، حریق را کنترل و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری بعمل آورند
علت حریق در دست بررسی است