رئیس پلیس پایتخت گفت: دو شب پیش ماموران در حال اعزام به محل تجمع اغتشاشگران به واسطه ریختن روغن در مسیر دچار مشکل شده و با پرتاب کوکتل مولوتوف اغتشاشگران مجروح شدند که در نهایت استوار مهدی لطفی در اثر جراحات وارده شهید شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین رحیمی فرمانده […]

رئیس پلیس پایتخت گفت: دو شب پیش ماموران در حال اعزام به محل تجمع اغتشاشگران به واسطه ریختن روغن در مسیر دچار مشکل شده و با پرتاب کوکتل مولوتوف اغتشاشگران مجروح شدند که در نهایت استوار مهدی لطفی در اثر جراحات وارده شهید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم مهدی لطفی در جمع خبرنگاران به نحوه شهادت این شهید والامقام اشاره و اظهار داشت: دو شب پیش که حادثه زندان اوین رخ داد مأموران در داخل زندان بودند تا نظم و امنیت را برقرار کنند؛ در همین حین به فرمانده یگان امداد اعلام می‌شود در برخی از نقاط تهران که فراخوان برای تجمع داده بودند شلوغ شده است؛ به همین دلیل تعدادی از مأموران از زندان اوین به سمت آن نقاط اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: مامورانی که به محل تجمعات اعزام شده اند از چابک‌ترین و ماهرترین مأموران یگان امداد بودند اما در مسیر آن‌ها یک گروه ۲۰ نفره با ریختن روغن و سایر مواد لغزنده خلل ایجاد کردند.

وی گفت: همزمان که مأموران در این مسیر با مشکل رو به رو می‌شوند این گروه ۲۰ نفره به سمت آن‌ها کوکتل مولوتوف پرتاب و آن‌ها را مجروح می‌کنند که متأسفانه این شهید بزرگوار در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: شهید لطفی حافظ قرآن و دارای یک فرزند ۷.۵ ماهه است و در یک خانه اجاره‌ای ۳۹ متری زندگی می کرد.