فیلم های راه یافته به بخش رقابتی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه صاحب معرفی شد رقابت ۳۲ فیلم در بخش های مختلف جشنواره۳۲ فیلم کوتاه در بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی به بخش اصلی و رقابتی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه صاحب که از ۱۹ تا ۲۱ شهریور در شهرصاحب برگزار می گردد […]

فیلم های راه یافته به بخش رقابتی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه صاحب معرفی شد

رقابت ۳۲ فیلم در بخش های مختلف جشنواره
۳۲ فیلم کوتاه در بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی به بخش اصلی و رقابتی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه صاحب که از ۱۹ تا ۲۱ شهریور در شهرصاحب برگزار می گردد راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فیلم کوتاه صاحب و براساس انتخاب هیئت داوران متشکل از ابراهیم سعیدی، سالم صلواتی، کاوه مظاهری از بین ۱۰۰ اثر شرکت کننده در جشنواره ۳۲ اثر داستانی، مستند، پویا نمایی و فیلم اولی به بخش نهایی و رقابتی جشنواره راه پیدا کردند.

دربخش پویا نمایی از بین ۹ اثر ۵ اثر: “بالانس ” و ” پژواک” به کارگردانی برزان رستمی از سنندج ” خولانه وه ” به کارگردانی هژیر اسعدی از سنندج، “گور” به کارگردانی ارام کرمی از قروه و “هام هام ” به کارگردانی آذر منصوری از سنندج به بخش نهایی راه پیدا کرده اند.
در بخش مستند ۶ اثر : “زلزله بدون ریشتر” به کارگردانی فرید نیکخواه از مریوان “زندگی در آرشیو” به کارگردانی برهان احمدی از سنندج . “سامورایها در کردستان” به کارگردانی مشترک سرکوت نیکدل و مصعب عباسی از مریوان . “سه روک” به کارگردانی ژیوار فرج زاده از صاحب “کاک ایرج” به کارگردانی جمشید فرجوند فردا از بیجار و “بی بی خانم” به کارگردانی جمال زندی از سنندج به بخش رقابتی و نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

در بخش داستانی ۱۲ اثر کوتاه با عناوین:” انتهای جاده ” به کارگردانی سوران رحیمی از مریوان ، “آماس” به کارگردانی کیوان سروری از سنندج، “اگزیت ” به کارگردانی مقداد حسن نژاد از سقز، “بابردوو ” به کارگردانی سیاوش ساعدپناه از سنندج، “پاهای کثیف” به کارگردانی آذر منصوری از سنندج، “پاییز را تنها درخت می‌فهمد ” به کارگردانی امید نیکرو از سقز ، “جابجا ” به کارگردانی مبین قادری از سنندج، “چیدن ” به کارگردانی شاهو احمدی ازسنندج، “دستور” به کارگردانی فرشید عبدی از سنندج، “شامپانزه” به کارگردانی مشترک ایوب گلکار و فریدون محمد زاده از سقز ، ” گم در وهم ” به کارگردانی نوید بنیاد پور از سنندج و ” چاوی نان ” به کارگردانی خالد فرج زاده از صاحب.
در بخش فیلم اولی ها ۹ اثر: ” ۳و۳۳″ به کارگردانی آزاد صادقی از سنندج . ” برخورد” به کارگردانی محمد حفیظی از سنندج . “جای پا” به کارگردانی حامد بهرامی از مریوان ، “سیروان” به کارگردانی اکبر نصرتی از سنندج . “شاهد” به کارگردانی گلستان منصوری از سنندج ، “فاین کات” به کرارگدانی یاسمین جلیلی از قروه . “هوش اظافه” به کارگردانی شکوه مرادی از سنندج، ” فصل سرد” به کارگردانی شاهین کریمی از سنندج و “تار و پود” به کارگردانی گشین میر احمدی از سنندج به بخش نهایی راه پیدا کردند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان