در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را که از سوی ۱۱۳ نفر از نمایندگان مطرح شد را بررسی کرده و با آن موافقت کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مجددا در دستور کار مجلس قرار گرفته، […]

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را که از سوی ۱۱۳ نفر از نمایندگان مطرح شد را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مجددا در دستور کار مجلس قرار گرفته، با درخواست گروهی از نمایندگان طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مجددا در دستور کار مجلس قرار گرفت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۱۳ نفر از نمایندگان درخواستی را امضاء کردند تا طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس که کلیات آن هفته گذشته بررسی شد اما رای نیاورد مجددا براساس ماده ۱۳۰ آیین‌نامه در مجلس شورای اسلامی بررسی شود. اگر این درخواست رای بیاورد مجلس اجازه داده تا مجددا فرآیند رسیدگی به این طرح شروع شود و این به منزله اعلام وصول مجدد طرح است و طرح باید به کمیسیون برود و سپس گزارش کمیسیون مجددا در صحن مجلس با بحث کردن موافقان و مخالفان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی این درخواست را به رای گذاشت و با موافقت ۱۰۹ نفر از نمایندگان مجلس با بررسی مجدد این طرح موافقت شد.