رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت:بخش کتاب دفاع‌مقدس کتابخانه تخصصی دانش‌آموز شیراز امروز افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مرتضی کریمی گفت: این بخش به همت سازمان دانش‌آموزی استان فارس و اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان فارس در کتابخانه تخصصی دانش‌آموز شیراز راه‌اندازی […]

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت:بخش کتاب دفاع‌مقدس کتابخانه تخصصی دانش‌آموز شیراز امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مرتضی کریمی گفت: این بخش به همت سازمان دانش‌آموزی استان فارس و اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان فارس در کتابخانه تخصصی دانش‌آموز شیراز راه‌اندازی شده است.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: بخش کتاب دفاع مقدس ویژه برترین کتب دفاع مقدس که در یک سال گذشته توسط نویسندگان استان فارس به چاپ رسیده در کتابخانه دانش‌آموز راه‌اندازی شد.

به گفته کریمی، کتابخانه دانش‌آموز در روز‌های آتی شاهد برگزاری ویژه برنامه‌ای با حضور نویسندگان و شاعران کشوری حوزه دفاع مقدس باشد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس همچنین از فراهم شدن عضویت رایگان این کتابخانه به مناسبت ۱۳ آبان مصادف با روز دانش‌آموز و استکبارستیزی از امروز خبر داد و افزود: دانش‌آموزان سراسر استان فارس می‌توانند از یکم تا ۱۳ آبان ماه با مراجعه به این کتابخانه به صورت رایگان عضویت سالانه دریافت کنند.
او خاطرنشان کرد: کتابخانه دانش‌آموز از جمله کتابخانه‌های فعال در شهر شیراز و متعلق به آموزش و پرورش فارس است که در سال۱۳۹۴ مدیریت این کتابخانه به سازمان دانش‌آموزی فارس واگذار شده است.
کریمی گفت: این کتابخانه در سه طبقه بنا شده است که طبقه اول دارای بخش‌های پذیرش، بخش کتاب کودک با بیش از ۱۵۳ هزار جلد کتاب، واحد موسیقی، کافه بازی، سالن غذاخوری، بخش نشریات و دفتر مدیریت مجموعه مستقر هستند.
وی گفت:در طبقه دوم این کتابخانه مخزن کتاب قرار دارد که کتاب‌های روانشناسی، علوم پایه دین و مذهب، زبان فارسی، زبان انگلیسی، تاریخ، جغرافیا و کتاب‌های مرجع سالن اختصاصی مربوط به دانشجویان و آرشیو مطبوعات را در خود دارد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت:طبقه سوم این کتابخانه نیز مجهز به سه سالن مطالعه برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان و اعضای کتابخانه است.