شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی، اجرای پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌محور در سطح شهر با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر از اولویت‌های شهرداری سنندج است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورا با رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با تبریک هفته قوه قضائیه، […]

شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی، اجرای پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌محور در سطح شهر با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر از اولویت‌های شهرداری سنندج است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورا با رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضائیه از آغاز تشکیل تا کنون همواره منشا خدمات بسیاری بوده است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه نقش مهمی در تحقق امنیت و آرامش درونی جامعه دارد، گفت: نقش این دستگاه در راستای دفاع از کرامت انسانی، پاسداری از آزادی‌های مشروع و اجرای عدالت در طول تاریخ پربرکت انقلاب بی‌بدیل بوده است.

شهردار سنندج ورود و همراهی دستگاه قضا در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز را قابل تقدیر دانست  و ابراز امیدواری کرد: این همراهی موجب تحقق اهداف مجموعه شهرداری سنندج در این راستا شود.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل همواره یکی از چالش‌های جدی فراروی شهرداری‌ها بوده است، از بروزشدن پرداخت حقوق نیروهای شهرداری سنندج خبر داد و گفت: شهرداری سنندج را در وضعیت مالی و بدهی تحویل گرفتیم، خوشبختانه با تجاربی که در چهار دوره شورایی داشتیم و راهنمای اعضای شورا از بهمن ماه سال گذشته پرداخت حقوق پرسنل کاملا بروز شده است.

وی افزود: در راستای تحقق عدالت اجتماعی اجرای پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌محور در سطح شهر با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر دنبال می‌کنیم و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید براینکه اولویت اصلی در اجرای طرح محله‌محور مناطق حاشیه و کم‌برخوردار است، اذعان کرد: افق دو ساله‌ای با هدف ارتقای سطح بهره‌مندی شهروندان از  فضای سبز مناسب، روکش آسفالت و … در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار سنندج از ترافیک به عنوان یکی از مشکلات مهم در شهر سنندج نام برد و گفت: اجرای پروژه‌های تعریض لاین رفت پل قشلاق و تقاطع غیرهمسطح بلوار آزادگان، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی بصورت سه طبقه، انجام مطالعات اجرای زیرگذر و میدان ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر و عملیات اجرایی تکمیل بلوار ۳۶ متری اسلام‌آباد و اتصال به بلوار ارتش از برنامه‌های شهرداری سنندج در راستای حل معضل ترافیک است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: از سال ۹۰ تاکنون یک اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری سنندج اضافه نشده است و امروز به شدت دنبال حمل و نقل سبز هستیم و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان