پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام دکتر اسماعیل للـه‌گانی به این شرح است: فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و بهار انقلاب را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی برخی از […]

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام دکتر اسماعیل للـه‌گانی به این شرح است:

فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و بهار انقلاب را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی برخی از مناسبت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردارند. ۱۲ فروردین از جمله این مناسبت‌ها و روزی است که تلاش‌های یک ملت به بار نشست و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت قهرمان ایران با آرای خود سرنوشت کشور و نوع حکومت را انتخاب کردند تا در سایه ثمره انقلاب و حاکمیت نظام اسلامی، بتوانند مناسبات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بهتر از گذشته ایجاد و با نظام جهانی تعامل کنند.

اکنون که چند دهه از آن تاریخ می‌گذرد، نظام جمهوری اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها، دوران پرافتخاری را پشت سر گذاشته و با ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، آینده‌ای روشن پیش روی ملت ترسیم کرده است.

در این شرایط، پاسداری و تلاش برای حفظ موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی وظیفه‌ای است که بیش از گذشته احساس می‌شود. حضور مؤثر در نهضت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و حرکت در مسیر رشد، توسعه و بالندگی کشور، می‌تواند روند موفقیت‌ها و دستاورد‌ها را سرعت بخشد و انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها مصون دارد.

امیدواریم، در سال جدید نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باشیم.

اسماعیل للـه‌گانی:
مدیر عانل بانک رفاه کارگران