دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدا سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در […]

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدا سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز اشاره کرد.

وی افزود: موضوع اول کشتار هولناکی است که داعش در شهر شیراز در ایران مرتکب شد. به امام خامنه ای و مسئولان جمهوری اسلامی و ملت صبور ایران وخانواده های شهیدان تسلیت عرض می کنیم و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می کنیم. این جنایت شنیع باید بیداری و بصیرت بیشتر را در سطح ملتهای منطقه به ویژه نزد ملت ایران ایجاد کند که در معرض توطئه خطرناک قرار دارد.

نصرالله بیان کرد: دولت های متوالی آمریکا داعش و دیگر گروههای تکفیری را به حرکت درآورده است و شرایط انتقال امن سرکرده ها و عناصر این گروهها را به افغانستان فراهم آورده است.وی افزود: داعش امروز در خدمت دولت آمریکا در افغانستان است تا ملت افغانستان و ایران و کشورهای همسایه را هدف قرار دهد. جانفشانی های ارتش و جنبش مقاومت و حشد شعبی و ملت های منطقه در مقابله با داعش را یادآور می شویم. اگر جهاد عظیم فرماندهان برجسته ای مانند قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و سید مصطفی بدر الدین نبود آنه در شیراز رخ داد در ایران و لبنان و سوریه وعراق و منطقه همه روزه رخ می داد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: آنکه اغتشاش در ایران را اداره می کند همانی است که قاتلان را به شیراز و زاهدان فرستاده است و آن دولت آمریکاست.