وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در پی شهادت تعدادی از زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) سیدصولت مرتضوی پیامی […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در پی شهادت تعدادی از زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) سیدصولت مرتضوی پیامی صادر کرد.
در متن پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است:
شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی و شقاوت‌آمیز اشقیای تکفیری در حرم سیدالسادات الاعاظم، حضرت احمدبن‌موسی الکاظم (ع) را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
به‌طور قطع هدف اصلی این جنایت هولناک که به قربانی‌شدن زنان، مردان و کودکان کاملاً بی‌دفاع، آن هم به هنگام نماز و در حرم آل‌لله انجام شد، حمله به دستاورد‌های بسیار قدرتمند این ملت یعنی امنیت پایدار، اقتدار و پیشرفت‌های اساسی این ملت سرافراز بوده است، در حالی که رجای واثق دارم که ملت بزرگ اسلامی ما با اقتدار تمام، بر این توطئه فائق آمده، همپای جلودار به نهضت الهی خود ادامه خواهند داد.
مرتضوی در خاتمه این پیام آورده است: اینجانب با ابراز همدری و تسلیت به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم عزیز و شهیدپرور شیراز از درگاه حضرت حق تعالی برای شهیدان گرانقدر علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه شفای عاجل طلب می‌کنم.
غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را مجروح کرد.