قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملتهای آسیا با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، تیم ملی فوتسال ایران در فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ […]

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملتهای آسیا با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، تیم ملی فوتسال ایران در فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در بانکوک تایلند به مصاف تایلند تیم میزبان این رقابت‌ها رفت که با نتیجه چهار بر صفر این تیم را شکست داد و قهرمان شد.

نیمه اول: در ابتدای این دیدار شوت مهارناپذیر مهدی کریمی از مدافعان و دروازه‌بان تایلند گذشت تا گل نخست ایران ثبت شود. توپ و میدان در اختیار شاگردان شمسایی قرار دارد، احمدعباسی بازیکن گلزن ایران وارد زمین شد، کریمی بازهم موقعیت‌سازی می‌کند، اما دروازه‌بان تایلند واکنش خوبی نشان می‌دهد. بازیکنان تایلند روی یک نفوذ به دروازه ایران رسیدند که ضربه جرساد با خوش شانسی باقر محمدی به بیرون رفت. در دقیقه پنج سعید احمدعباسی روی پاس هم تیمی خود با یک ضربه پشت پا گل دوم را وارد دروازه تایلند کرد. تایلندی‌ها تایم استراحت گرفتند، شاگردان شمسایی در این دیدار کار تیمی بهتری ارائه می‌دهند. در نهایت این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود ایران تمام شد.

قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا

نیمه دوم: تایلندی‌ها قصد دارند گل‌های خورده را جبران کنند، اما مدافعان ایران چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. در دقیقه پنج تایلندی‌ها روی پاس کاری متداوم به دروازه ایران رسیدند و سورن ویچیان کاپیتان این تیم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. شاگردان شمسایی پس از گلی که خوردند چندین حمله خطرناک روی دروازه تایلند انجام دادند که سنبات عملکرد خوبی درون دروازه تایلند از خود نشان داد، اما در نهایت حریف شوت علی‌اصغر حسن‌زاده نشد و تعداد گل‌های ایران به عدد سه رسید. باقر محمدی با واکنش‌ها خوب خود چند موقعیت را از تایلند گرفته است. هشت دقیقه تا پایان بازی باقی‌مانده و تایلند با سیستم پاورپلی بازی می‌کند، درحالی که دروازه تایلند خالی بود باقر محمدی با هوشمندی تمام از دروازه خود دروازه حریف را باز کرد. رودریگو سرمربی تایلند وقت استراحت در خواست کرد. تلاش بازیکنان تایلند فایده‌ای نداشت و درنهایت تیم ملی ایران با نتیچه چهار بر یک پیروز و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.