تظاهرات گسترده مردم در لندن علیه رژیم صهیونیست منابع رسانه‌ای عصر شنبه از تظاهرات گسترده مردم در «لندن» پایتخت انگلیس در حمایت از فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی خبر دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منابع رسانه ای عصر شنبه به وقت تهران از تظاهرات گسترده مردم انگلیس در حمایت از فلسطین و […]

تظاهرات گسترده مردم در لندن علیه رژیم صهیونیست

منابع رسانه‌ای عصر شنبه از تظاهرات گسترده مردم در «لندن» پایتخت انگلیس در حمایت از فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منابع رسانه ای عصر شنبه به وقت تهران از تظاهرات گسترده مردم انگلیس در حمایت از فلسطین و اعتراض علیه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 به گزارش منابع خبری، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این تظاهرات انبوه هواداران فلسطین را در «لندن» پایتخت انگلیس نشان می‌دهد. برخی منابع خبری از برخورد پلیس با معترضان خبر دادند. پلیس لندن اعلام کرد که ۸۲ نفر از معترضان به  بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، خیابان‌های اطراف سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی در لندن جهت مقابله با حملات احتمالی معترضان حامی فلسطین و مخالفان سرسخت سیاست‌های حمایتی دولت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه به دستور پلیس متروپولیتن لندن بسته شد. 

وبگاه «میدل ایست مانیتور» نیز نوشت، ده‌ها هزار نفر در خیابان‌های لندن در حمایت از فلسطین در یکی از بزرگترین تظاهرات در تاریخ  انگلیس به خیابان‌های لندن آمدند. معترضان خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستند.

شبکه خبری «اسکای نیوز» نیز شمار حاضران در این تظاهرات را ده‌ها هزار نفر اعلام کرد. 

 انتظار می‌رود جمعیت زیادی از معترضان حامی فلسطین در اقدامی اعتراضی از هاید پارک لندن به سمت سفارت آمریکا در این کشور راهپیمایی کنند و علیه رژیم صهیونیستی و سیاست‌های دولت بایدن شعار سر دهند. پیشتر قانون‌گذاران انگلیسی تلاش‌های ناموفقی را برای متقاعد کردن برگزار کنندگان جهت به تعویق انداختن جریان این تظاهرات در امروز که مصادف با روز «آتش‌بس» یا همان سالگرد جنگ جهانی اول است، انجام دادند که هیچ کدام به نتیجه نرسید.

پیش‌بینی شده بود که در جریان این راهپیمایی بیش از یک  میلیون نفر معترض در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم صهوینیستی در غزه در این راهپیمایی شرکت کنند. 

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت به شورای امنیت سازمان ملل گفت به طور متوسط یک کودک در هر دقیقه در نوار غزه کشته می‌شود و هشدار داد هیچ کجا امن نیست و هیچ کس در امنیت نیست.  وی افزود نیمی از ۳۶ بیمارستان غزه و دو سوم مراکز مراقبت‌های اولیه از کار افتاده‌اند و آن‌هایی که همچنان مشغول فعالیت هستند، با حجمی بسیار بیشتر از ظرفیت مواجه‌اند. آدهانوم سیستم بهداشت و درمان غزه را در آستانه فروپاشی توصیف کرد.