مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین از شهادت ۱۷۰ شهروند فلسطینی در حملات و تجاوزگری های ارتش رژیم صهیونیستی در طول کمتر از ۱۰ ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رسانه های فلسطینی، “محمد اشتیه” نخست ‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در نشستی با نمایندگان اتحادیه اروپا در شهر رام الله […]

مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین از شهادت ۱۷۰ شهروند فلسطینی در حملات و تجاوزگری های ارتش رژیم صهیونیستی در طول کمتر از ۱۰ ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رسانه های فلسطینی، “محمد اشتیه” نخست ‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در نشستی با نمایندگان اتحادیه اروپا در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن گفت که اسرائیل از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۷۰ شهروند فلسطینی را شهید کرده است.

وی همچنین از تخریب پنج هزار و ۲۰۰ خانه‌ شهروندان فلسطینی توسط ارتش رژیم اسرائیل خبر داد و گفت که تل آویو بایستی پاسخگوی جنایت های مداوم خود علیه ملت فلسطین باشد و نقض قوانین و قطعنامه های بین المللی را پایان دهد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی در این نشست از محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سخن گفت که خود دستگاههای امنیتی این تشکیلات به همکاری امنیتی با تل آویو ادامه می دهند و اطلاعات شهروندان و مبارزان فلسطینی را به صهیونیست ها می دهند و همچنین اقدام به بازداشت شهروندان فلسطینی و تحویل آن به ارتش اسرائیل می کنند.

نمایندگان اتحادیه اروپا نیز در این نشست شهرک‌ سازی پیوسته رژیم اسرائیل را باعث تشدید خشونت بین شهرک‌ نشینان و فلسطینی ها دانستند.