آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای دریافت کمک‌های مردمی به غزه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های خیران به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع با ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین در حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیست، […]

آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای دریافت کمک‌های مردمی به غزه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های خیران به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع با ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین در حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیست، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان برای دریافت کمک‌های مردمی در حمایت از مردم این سرزمین آمادگی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به شهادت و مجروحیت تعداد قابل توجهی از ساکنان غزه بر اثر حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: کمیته امداد با جمع‌آوری مشارکت‌ها و کمک‌های نقدی مردم و خیران به مردم مظلوم فلسطین، کمک‌رسانی خواهد کرد.

ویبا بیان اینکه تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد آماده دریافت وجوهات نقدی خیران است، گفت: مردم خیر استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز یادشده، با شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ کمک‌های نقدی خود را به دست مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی برسانند.