ضرورت تشکیل ستاد دائمی اربعین در شهرداری اصفهانرئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت تشکیل ستاد دائمی اربعین در شهرداری اصفهان تأکید کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین منوچهر مهروی پور در بازدید از موکب خادمان شهرداری […]


ضرورت تشکیل ستاد دائمی اربعین در شهرداری اصفهان
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت تشکیل ستاد دائمی اربعین در شهرداری اصفهان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین منوچهر مهروی پور در بازدید از موکب خادمان شهرداری اصفهان در شهر کربلای معلی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این ایام گفت: همانطور که ستاد تسهیلات سفر ویژه ایام نوروز و فصل تابستان در شهرداری اصفهان فعالیت دارد و به برنامه ریزی در این زمینه می‌پردازد، ضرورت دارد ستاد ویژه اربعین نیز در شهرداری تشکیل شود و به صورت دائمی، منسجم و بلندمدت فعالیت کند.
او با بیان اینکه لازم است شهرداری و شورای اسلامی شهر، مقدمات لازم برای تدوین یک برنامه اصولی و دقیق را برای سفر اربعین فراهم کنند، تأکید کرد: می‌توانیم با اذن و اجازه مردم و تدوین مصوبات قانونی در شورای شهر، این برنامه ریزی را انجام دهیم.
حجت الاسلام مهروی پور اسکان نیروهای خدمت رسان شهرداری به زائران حسینی در موکب‌ها را امری دشوار دانست و گفت: بسیاری از کانون‌ها که در این ایام در کربلا به خدمت رسانی مشغول هستند، یک ساختمان و یا خانه برای خود تدارک دیده اند لذا شهرداری اصفهان نیز می‌تواند با تدارک چنین امکاناتی برای خادمان خود در راستای خدمت رسانی بهتر به زائران اقدام کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعداد قابل توجه زائرانی که از استان اصفهان راهی این سفر شده اند، اظهارکرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌توانند برای ارائه هرچه بهتر امکانات به زائران در سال‌های آینده برنامه ریزی کنند.
به گفته او پیگیری تشکیل ستاد دائمی اربعین در مدیریت شهری و برنامه ریزی‌های مرتبط با آن، در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان می‌تواند به صورت ویژه دنبال شود.