چهار مرکز غیر مجاز زیبایی در زمینه پوست ومو، لیزر، لاغری و عمل‌های زیبایی که مداخله‌گر پزشکی شناخته شده‌اند، طی یک هفته اخیر در مشهد پلمب شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکی از […]

چهار مرکز غیر مجاز زیبایی در زمینه پوست ومو، لیزر، لاغری و عمل‌های زیبایی که مداخله‌گر پزشکی شناخته شده‌اند، طی یک هفته اخیر در مشهد پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکی از این مراکز که سالن زیبایی بود، فرد مداخله گر اقدام به لیزردرمانی می‌کرد و متصدی یک مرکز لیزر هم در یک منزل مسکونی به صورت غیرمجاز اقدام به لیزر درمانی می‌کرد.
دکتر کاظم غفاریان افزود: در مورد دیگر که مرکز لیزر و لاغری و زیبایی بود، علاوه بر لیزر، هایفو و لاین لاغری با استفاده از دستگاه، فعال بود.
وی ادامه داد: در این مرکز، پس از پذیرش کارشناس نظارت و معرفی وی قبل از شروع به کار درمانی، متصدیان مرکز در را بر روی نماینده دانشگاه قفل کردند و این کارشناس دانشگاه حدود نیم ساعت در حصر متصدیان مرکز قرار گرفت که پس از تماس با مقام قضایی و صدور دستور قفل شکن، در‌های مرکز بازگشایی و اقدامات قانونی بعدی انجام شد.