یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی آتش بس سازمان ملل را که از چند روز گذشته در نوار غزه و با اشراف این نهاد اجرایی شده بود را نقض کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه شنبه) در گفت وگو […]

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی آتش بس سازمان ملل را که از چند روز گذشته در نوار غزه و با اشراف این نهاد اجرایی شده بود را نقض کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه شنبه) در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: پاسخ فلسطین به جنایت بامداد امروز رژیم اشغالگر قدس در غزه، پاسخی یکپارچه و از سوی همه جناح‌های مقاومت خواهد بود.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز در تازه‌ترین جنایات خود در نوار غزه با بمباران این منطقه ۱۲ شهروند فلسطینی را شهید و ۲۰ نفر دیگر را زخمی کردند. در میان شهدا و زخمی‌ها چند کودک و زن دیده می‌شود.

در پی این حمله منازل شخصی جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین از فرماندهان «سرایا القدس» (تیپ قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هدف قرار گرفت و این فرماندهان مقاومت فلسطینی همراه با همسران خود و تعدادی از فرزندانشان به شهادت رسیدند.

شهاب افزود: حمله امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه نقض آشکار آتش بسی بود که از چند روز گذشته در این منطقه و با اشراف سازمان ملل اجرا شد.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که این جنبش به جنایت ترور سه فرمانده خود پاسخ خواهد داد و برای هرگونه اتفاق احتمالی پس از پاسخ نیز آماده است.

داوود شهاب وجود هرگونه تعهد از سوی رژیم اشغالگر صیهونیستی به مصر مبنی بر ترور نکردن فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تکذیب کرد.