مدیرعامل شرکت شهر‌های جدید گفت: عملیات اجرایی ساخت خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار با توجه ویژه به سبک ایرانی ـ اسلامی در ۱۱ شهر جدید آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، علیرضا جعفری افزود: خانه‌ها در زمین‌های ۲۵۰ و ۳۰۰ متری با زیربنای ۷۵متری ساخته می‌شود که قابلیت توسعه تا ۱۳۰ متر هم دارد. […]

مدیرعامل شرکت شهر‌های جدید گفت: عملیات اجرایی ساخت خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار با توجه ویژه به سبک ایرانی ـ اسلامی در ۱۱ شهر جدید آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، علیرضا جعفری افزود: خانه‌ها در زمین‌های ۲۵۰ و ۳۰۰ متری با زیربنای ۷۵متری ساخته می‌شود که قابلیت توسعه تا ۱۳۰ متر هم دارد.

مدیرعامل شرکت شهر‌های جدید گفت: قرار است این خانه‌ها در شهر‌های مجلسی در استان اصفهان، گلمان در استان آذربایجان غربی، مهاجران و امیرکبیر در استان مرکزی، ایوانکی در استان تهران، رامین و شیرین‌شهر در استان خوزستان، رامشار در استان سیستان و بلوچستان، علوی در استان هرمزگان، عالی‌شهر در استان بوشهر و بینالود در استان خراسان رضوی ساخته خواهند شد.

به‌گفته جعفری، در این شهر‌ها ظرفیت برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد یک طبقه پیش‌بینی شده است که تاکنون ۶۵ هزار متقاضی به شهر‌های جدید معرفی شده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم هزینه ساخت مسکن دهک‌های ۱ تا ۴ در شهر‌های جدید بدون دریافت وجه از متقاضی و در سقف تسهیلات دریافتی از بانک صورت گیرد.