مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با اعضای مجمع مطالبه‌گران قرارگاه بقیه الله کردستان دیدار کرد نشست صمیمی جوانان مطالبه‌گر قرارگاه بقیه الله کردستان با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان در سالن جلسات این شرکت، برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این جلسه مهندس آرش آریانژاد در […]

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با اعضای مجمع مطالبه‌گران قرارگاه بقیه الله کردستان دیدار کرد

نشست صمیمی جوانان مطالبه‌گر قرارگاه بقیه الله کردستان با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان در سالن جلسات این شرکت، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این جلسه مهندس آرش آریانژاد در یک فضای بسیار صمیمی به مطالبات اعضاء حاضر در جلسه پاسخ لازم ارائه داده و ابراز امیدواری کرد: با همفکری و وحدت بین تمام اقشار می‌شود اقدامات خوب و اثرگذاری در راستای تحقق مطالبات مردمی انجام داد.
وی مطالبه‌گری را نوعی نظارت مردمی دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های مطالبه‌گران، خاطرنشان کرد: ما در این شرکت مطالبات مطالبه‌گران را تا تحقق امر پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم که جلسات مطالبه‌گری به صورت منظم تداوم داشته باشد و امیدوارم که این مجمع بتواند یاری‌گر مدیران برای خدمت بیشتر به مردم باشد.
مهندس آریانژاد اضافه کرد: همدلی در میان حوزه‌ها در کنار برنامه‌ریزی هدفمند و منظم سبب پیشرفت و ارتقاء می‌شود و عدم عمل به وظیفه و تعهدات، سبب ایجاد حق الناس بر ذمه مدیران است.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری باید موضوعات مهم جامعه را شامل شود، گفت: مطالبه‌گری‌ها از لحاظ اجتماعی بسیار ارزشمند است، اما دلیل به نتیجه نرسیدن برخی مطالبات، عدم کارشناسی به همراه علم و یقین، اولویت‌بندی نکردن مسائل مربوط به مطالبات، عدم پیگیری موضوع و مسائل مطرح شده و مطالبه بدون ارائه راه حل و پیشنهاد، است.
مهندس آریانژاد با بیان اینکه برخی انتظارات مردمی در حد توان این شرکت نیست، ادامه داد: گاهی اوقات خواسته‌های مطالبه‌گران فرااختیار است و مربوط به موضوعات فرااستانی است؛ همچنین مطالبه‌گران علی‌رغم انتقادات، پیشنهاد و راهکار هم در کنار آن ارائه دهند تا بتوانیم بهتر به آن موضوع رسیدگی کنیم.
حامد امیریان دبیر مجمع مطالبه‌گران استان کردستان نیز در این مجمع، اظهار داشت: هدف اصلی مطالبه‌گری تحقق منویات رهبری در کشور است.
وی در این جلسه با بیان اینکه مجمع مطالبه‌گران به صورت مردمی اداره می‌شود، اظهار داشت: مجمع با هدف فسادستیزی، عدالت خواهی، پیگیری مشکلات مردم و با نظارت مردمی، نحوه صحیح مطالبه‌گری و هم افزایی تشکل‌های مطالبه‌گر در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرده و در صدد ایجاد اتحاد و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در راستای حل مشکلات و مطالبات مردم است.
دبیر مجمع مطالبه‌گران قرارگاه بقیه الله، افزود: مجمع مطالبه‌گران زیر مجموعه قرارگاه بقیه الله که یک قرارگاه فرهنگی و اجتماعی است، فعال شده و در همه شهرستان‌های استان هم اکنون شاهد فعالیت مجامع مطالبه‌گری هستند.
وی در ادامه گزارشی از ساختار تشکیلاتی مجمع مطالبه‌گران قرارگاه بقیه الله کردستان ارائه داد و گفت: در مدت یک سال از تشکیل این مجمع تاکنون، ۵۰۰ جوان انقلابی دغدغه‌مند در کل استان شناسایی شده و در کار گروه‌های تخصصی شهرستان‌ها به کار گیری شده‌اند.
امیریان افزود: طی یک سال گذشته ۱۴۷ عملیات مطالبه‌گری در استان انجام شده است.

گفتنی است مطالبه‌گران استان در این جلسه بیان کردند که تنها راه نجات و رمز انقلاب و ایران مطالبه‌گری است، لذا اتحاد و انسجام جبهه واحد مطالبه‌گران موجب پیشرفت انقلاب خواهد شد.
شفاف سازی در خصوص اقدامات این شرکت، وضعیت روند پیشرفت پروژه، چالشها و پیشنهادات در خصوص انتقال آب سد آزاد به قروه و دهگلان، انتقال آب از سد تالوار به همدان، انتقال آب از سد سیازاخ دیواندره به بیجار و حسن آباد یاسوکند، خدمت رسانی به مراجعین و ذینفعان رصد و پاسخگویی مطالبات مردمی، رفتار عدالت محور با متقاضیان این شرکت، بررسی مشکلات کشاورزان در حوزه آب و … از جمله صحبت های بود که در این مجمع گفته شد و پیشنهاداتی در راستای سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و کشاورزی نیز مطرح گردید.