مراسم اربعین حسینی نماد ارادت مسلمانان جهان به خاندان رسول الله (ص) است امام جمعه سنندج گفت: مراسم اربعین حسینی نماد ارادت مسلمانان جهان به خاندان رسول الله (ص) بوده و برای ما کردستانی ها افتخار بزرگی است که امسال میزبان زائران هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی […]

مراسم اربعین حسینی نماد ارادت مسلمانان جهان به خاندان رسول الله (ص) است

امام جمعه سنندج گفت: مراسم اربعین حسینی نماد ارادت مسلمانان جهان به خاندان رسول الله (ص) بوده و برای ما کردستانی ها افتخار بزرگی است که امسال میزبان زائران هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: همه مسلمانان به خاندان رسول الله (ص) احترام ویژه ای می گذارند و اهل سنت کردستان نیز از این امر مستثنی نیستند

وی افزود: ما اهل سنت بر این باوریم که هر فرد مسلمانی که بر عقیده دینی خود راسخ باشد و محبت به خاندان رسول الله (ص) تا آخر عمر در وجودش متبلور باشد، بهشت نصیب وی خواهد شد.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به موافقت وزارت کشور برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز رسمی باشماق مریوان اشاره کرد و گفت: میزبانی از زائران حسینی برای ما کردستانی ها افتخار بزرگی است.

ماموستا رستمی از اربعین حسینی به عنوان نمادی بزرگ برای نشان دادن اتحاد مسلمانان یاد کرد و گفت: بسیار خرسندیم که مرزهای کردستان قدمگاه زائران حسینی است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان