اقدامات عمرانی شهرداری سنندج امید و نشاط اجتماعی ایجاد کرده است/مردم با کمترین بروکراسی در شهرداری سنندج مواجه هستند مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در ارائه خدمات مختلف در سطح شهر، گفت: اقدامات شهرداری سنندج در حوزه عمرانی ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی خوبی را در سطح شهر به […]


اقدامات عمرانی شهرداری سنندج امید و نشاط اجتماعی ایجاد کرده است/مردم با کمترین بروکراسی در شهرداری سنندج مواجه هستند


مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در ارائه خدمات مختلف در سطح شهر، گفت: اقدامات شهرداری سنندج در حوزه عمرانی ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی خوبی را در سطح شهر به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مجتبی مقیاسی در بازدید از چند پروژه عمران شهری که با حضور شهردار سننندج صورت گرفت، اظهار کرد: شهرداری سنندج با همراهی شورای اسلامی امکانات خوبی در راستای ارتقای سطح رفاه شهروندان انجام داده که قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: اقدامات خوبی که طی سالجاری در حوزه‌های مختلف اعم از اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت و بهسازی معابر، فضای سبز، پیاده‌رو و غیره توسط شهرداری سنندج انجام گرفته، موجب امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان شده است.
مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با اشاره به فعال شدن پروژه نیمه‌تمام بلوار اسلام آباد بعد از وقفه‌ای ۷ ساله و سرعت قابل توجه روند اجرای آن در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، گفت: امیدواریم با عزم خوبی که در مدیریت شهری شاهد هستیم هرچه زودتر این پروژه که می‌تواند نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر داشته باشد به بهره‌برداری برسد.


مقیاسی افزود: بهره‌برداری از پروژه بلوار اسلام‌آباد با کاهش بار ترافیکی قابل توجهی از خیابان‌های کارگر، ۱۷ شهریور و غیره بخش قابل توجهی از دغدغه‌های و مشکلاتی را که در این حوزه وجود دارد حل می‌کند.
وی اذعان کرد: امیدواریم با تلاش جهادی و شبانه روزی که تیم مدیریتی شهرداری سنندج در اجرای این پروژه انجام می‌دهد هرچه زودتر شاهد اتمام و بهره‌برداری بلوار اسلام‌آباد قبل از پایان فصل کاری باشیم.
مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های عمران شهری در سطح سنندج قابل تقدیر است و انتظار داریم با همتی که شاهد هستیم تا قبل از شب عید این پروژه‌ها نیز به اتمام برسد، اذعان کرد: مردم کردستان مردمان قدرشناسی هستند و هرچه در مسیر خدمت به آنها تلاش کنیم کم است.
مقیاسی اذعان کرد: اقدامات شهرداری سنندج در حوزه عمرانی ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی خوبی را در سطح شهر به دنبال داشته و امیدواریم راه‌اندازی شهرداری الکترونیک نیز زمینه سرعت‌بخشی هرچه بیشتر خدمات این نهاد مردمی را به شهروندان فهیم سنندجی فراهم سازد.
مردم با کمترین بروکراسی در شهرداری سنندج مواجه هستند
وی افزود: بخش مهمی از خدمات شهرداری سنندج در چارچوب خدمات اداری تعریف و به مردم ارائه می‌شود که کاستن بروکراسی‌ اداری، شفاف‌سازی و سرعت‌بخشی در عین دقت در ارائه این خدمات می‌تواند رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش فراهم سازد.
مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با اعلام اینکه کمترین مشکل را در حوزه بروکراسی و معطلی مردم در خدمات گیری در شهرداری سنندج داریم، گفت: با روحیه جهادی و تلاشگرانه‌ای که در تیم مدیریتی شهرداری سنندج وجود دارد کمترین مشکل هم نباید وجود داشته باشد.
گفتنی است؛ بلوار ۳۶ متری اسلام آباد، بلوار دکتر حسینی، پارک ۴ هکتاری اسلام آباد، اتصال شهرک گلبرگ به بلوار اسلام آباد از پروژه‌هایی بود که مورد بازدید مدیرکل دیوان محاسبات کردستان قرار گرفت.

کویستان عبدالحکیمی