فعالیت کسبه و دست‌فروشان در ۱۲۰۰ غرفه مسقف بازار بعثت مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: در بازار بعثت اصفهان حدود ۱۲۰۰ غرفه مسقف و استاندارد در روزهای دوشنبه و جمعه در اختیار کسبه و دست‌فروشان قرار می‌گیرد تا محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

فعالیت کسبه و دست‌فروشان در ۱۲۰۰ غرفه مسقف بازار بعثت

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: در بازار بعثت اصفهان حدود ۱۲۰۰ غرفه مسقف و استاندارد در روزهای دوشنبه و جمعه در اختیار کسبه و دست‌فروشان قرار می‌گیرد تا محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجید صادقی با اعلام این خبر گفت: بازار بعثت اصفهان در زمینی به وسعت دو هکتار در خیابان بعثت، بعد از سه‌راه گلستان واقع شده و در آن سکوهای مسقف و استانداردی ایجاد شده است تا در روزهای بارانی یا آفتابی امکان فعالیت برای کسبه وجود داشته باشد.
او تعداد این سکوها و غرفه‌ها را بالغ بر۱۲۰۰ عدد دانست و افزود: این غرفه‌ها در روزهای دوشنبه و جمعه در اختیار کسبه و دست‌فروشان قرار می‌گیرد تا محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.
مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان با بیان اینکه دوشنبه‌بازار بعثت نیز از ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان تا کنون روزهای دوشنبه هر هفته دایر است، گفت: برای فروشندگان این بازار، پارکینگ لازم در نظر گرفته شده است و در صدد خرید زمین‌های دیگری جهت پارک خودروهای مراجعه‌کنندگان هستیم.
او با بیان اینکه ۶۰ درصد از کسبه بازار بعثت، دست‌فروش هستند، اظهار کرد: از فروش اجناس دست‌دوم در این بازار جلوگیری می‌شود.
صادقی با بیان اینکه ناظران اداره بهداشت محیط و نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت در این مکان مستقر هستند، خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان میادین با حضور در این بازار بر قیمت‌ها و نرخ‌گذاری‌ها نظارت کامل دارند تا شهروندان با خیال راحت‌تری کالاها و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.