از این پس کاربران دی‌جت می‌توانند بدون مراجعه به شعب یا خودپردازها، رمز اول کارت (۴ رقمی) و رمز دوم ایستا (۵ تا ۱۲ رقمی) کارت خود را تغییر دهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حتماً برای شما مشتریان بانک دی هم اتفاق افتاده رمز اول و دوم ایستای کارت بانکی خود را […]

از این پس کاربران دی‌جت می‌توانند بدون مراجعه به شعب یا خودپردازها، رمز اول کارت (۴ رقمی) و رمز دوم ایستا (۵ تا ۱۲ رقمی) کارت خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حتماً برای شما مشتریان بانک دی هم اتفاق افتاده رمز اول و دوم ایستای کارت بانکی خود را گم یا فراموش کرده باشید، یا به دلایل امنیتی و فاش شدن رمز خود نیاز به تغییر رمز کارت بانکی خود داشته باشید. در این مواقع اولین راهکاری که به ذهن‌تان می‌رسد چیست؟ احتمالاً حضور در شعبه بانک یا استفاده از خودپردازهای بانک دی و درخواست رمز کارت بانکی اولین راه حل شماست.

در گذشته برای تعیین یا تغییر رمز اول و دوم ایستای کارت بانکی نیاز بود حتماً در ساعت اداری به شعب بانک دی مراجعه کنید، نوبت بگیرید، منتظر بمانید و بعد از احراز هویت و پر کردن فرم‌های لازم، رمز خود را دریافت کنید.

این روش نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعبه در ساعت اداری داشت. همچنین برای تعیین رمز اول و دوم ایستا می‌توانید از خودپردازهای بانک دی نیز استفاده کنید که این روش هم نیاز به حضور فیزیکی شما در پای خودپردازها دارد. ولی با کمک دی‌جت دیگر نیاز به حضور در شعبه در ساعت اداری یا استفاده از خودپرداز برای تعیین رمز اول و دوم ایستای کارت بانکی نیست.

دی جت اپلیکیشن همراه بانک دی است. با استفاده از دی جت می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته به حساب‌های خود در بانک دی دسترسی داشته باشید و از خدمات متنوع بانک مثل «تعیین رمز اول کارت» و «تعیین رمز دوم ایستا» استفاده کنید.

از این پس کاربران دی‌جت می‌توانند با استفاده از این خدمت بدون مراجعه به شعب یا خودپردازها، رمز اول کارت (۴ رقمی) و رمز دوم ایستا (۵ تا ۱۲ رقمی) کارت خود را تغییر دهند.

گفتنی است رمز اول کارت رمزی ۴ رقمی است که در تراکنش‌های حضوری با کارت مانند خرید از دستگاه POS‏ یا استفاده از ماشین‌های بانکی به‌کار می‌رود. همچنین رمز دوم ایستا یک رمز ۵ تا ۱۲ رقمی است که در تراکنش‌های بدون حضور کارت مانند خرید اینترنتی‏، استفاده از سامانه‌های اینترنتی و تلفنی و اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت تا سقف ۱ میلیون ریال در روز به‌ کار می‌رود.

کاربران می توانند برای استفاده از این خدمت از طریق منوی «کارت‌ها» در دی جت اقدام کنند.

انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، صورتحساب، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت‌ها، مدیریت چک و رمزساز از مهمترین خدمات دی جت است.