پدر امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: از تمام مردم قدردانی می‌کنم که در شادی ما شریک شدند. ما هر چه داریم از اسلام و قرآن داریم. این راهی که فرزندان ما انتخاب کردند و پیروزی نصیب‌شان شد از سایه اسلام و قرآن است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شب […]

پدر امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: از تمام مردم قدردانی می‌کنم که در شادی ما شریک شدند. ما هر چه داریم از اسلام و قرآن داریم. این راهی که فرزندان ما انتخاب کردند و پیروزی نصیب‌شان شد از سایه اسلام و قرآن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شب گذشته امین میرزازاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دورۀ جهان از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید و قلب مردم کشورمان بویژه مردم خوزستان و گتوند از این اتفاق خوب و افتخارآمیز سرشار از حس شادی شد. 

پدر امین میرزاده در این باره اظهار کرد: پسرم از سن ۱۲ سالگی کشتی را آغاز کرد و به مقام‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان نیز دست یافته بود. 

وی افزود: امین شب گذشته پس از سال‌ها تلاش به قهرمانی جهان دست یافت و مزد زحماتش را گرفت که از این بابت بسیار خوشحال هستم و حسی بالاتر از این خوشی برایمان وجود ندارد. 

پدر امین میرزازاده در خصوص احساسش هنگام کشتی فرزندش، گفت: دلم روشن بود که امین حتما پیروز میدان خواهد شد اما لحظات آخر که کشتی گره خورده بود برایم تعجب آور بود که امین چطور قرار است اجازه دهد از حریفش شکست بخورد چون پیروزی امین از ابتدا برای من محرز بود. 

وی در خصوص در دست داشتن قرآن توسط مادر امین، ادامه داد: ما هر چه داریم از اسلام و قرآن داریم. این راهی که فرزندان ما انتخاب کردند و پیروزی نصیب‌شان شد از سایه اسلام و قرآن است.

میرزازاده تصریح کرد: از تمام مردم قدردانی می‌کنم که در شادی ما شریک شدند. شب گذشته تمام خیابان‌های شهر از حضور مردم پر شده بود و پیروزی امین را جشن گرفته بودند