مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تقویت بخش مردمی یکی از وظایف هر دولتی است هر دولتی که بر سر کار می‌آید وظیفه دارد از ظرفیت بخش مردمی استفاده و آن را تقویت کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در جمع خادمیاران آستان قدس رضوی بخش فرهنگ و هنر در آستانه دهه کرامت با بیان اینکه امیدواریم نظام اسلامی مستحکم تر و روز به روز بر عزت آن افزوده شود و بدخواهان، دشمنان، کینه توزان و دشمنان قسم خورده نظام و کشور رسوا و نابود شوند، افزود: قرآن کریم می‌فرماید، اگر یک نفر را احیا کنیم مانند آن است که تمامی انسان‌های عالم را احیا کردیم یعنی اقدامات و نقش خادمیاران در قالب فرهنگ و هنر به ویژه با نگاه ارزشی و دینی حائز اهمیت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: هنرمندان فاخر و ارزشمندی وجود دارد اما هنرمندانی که با نگاه دینی فعالیت می‌کنند در نگاه مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند که به فرهنگ و هنر و اندیشه کشور و استان کمک خواهند کرد.
حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه دولت باید سیاست گذار، قانون گذار و حمایت کننده باشد، خاطرنشان کرد: بخش اجرا و میدانی عمل کردن در حوزه فرهنگ و هنر باید برعهده مردم باشد، بخش فرهنگ دستوری و بخش نامه‌ای نیست حوزه فرهنگ حوزه رفتاها، مرام‌ها و آن دسته از مطالبی است که با زندگی، رفتار، منش و نگاه اجتماعی مردم سروکار دارد که بایستی دولت از آن حمایت کرده و مدافع بخش مردمی باشد.
وی گفت: یکی از وظایف و ماموریت‌های سازمانی ما در حوزه فرهنگ و هنر این است که سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت گری، حمایت و نظارت انجام دهیم، در این راستا استان اصفهان نسبت به تمام استان‌های کشور در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها ظرفیت داشته و زبانزد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش تعیین کننده استان در تمامی عرصه‌ها بیان کرد: استان اصفهان در عرصه جنگ، سازندگی و انتخابات تعیین کننده بوده و بسیاری از الگوها و حرکات صورت گرفته مربوط به این استان بوده است.
وی اضافه کرد: تبلیغات شهری در خصوص اصل انتخابات و شور تبلیغات برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات باید صورت بگیرد، مقام معظم رهبری مکرر بحث انتخابات را جهت دهی، هدایت، تکلیف و وظیفه دانستند.

حجت الاسلام معتمدی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) می‌فرمایند باید شور، انگیزه و مشارکت حداکثری در انتخابات صورت بگیرد هر نفر در کشور باید دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کند که وظیفه و تکلیف ما برای شرکت و حضور در انتخابات پرشور و سرنوشت ساز مشخص است.
وی گفت: دشمن با تمام امکانات خود علیه جمهوری اسلامی به میدان آمده، انتخابات امسال با انتخابات پیشین متفاوت است، انتخابات پرشور به معنای آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر اصلی‌ترین وظیفه ما حضور، تبلیغات حداکثری، ایجاد شور انتخاباتی، هدایت و جهت دهی برای شرکت در انتخابات است، افزود: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در یکی از فرمایشات خود فرمودند هدف اصلی ما رسیدن به قله است اما برای رسیدن به این قله مانع‌هایی در مسیر وجود دارد که باید از آنها عبور کنیم از این رو مانع فعلی دلسرد کردن مردم، تبلیغات دشمن و مسائل داخلی است تا انتخابات را در چشم مردم ناکارآمد جلوه دهند.
وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو مردم باید فردی که دلسوز واقعی نظام و توانمند بوده و خون شهدا را زیر پا نمی‌گذارد را انتخاب کنند همچنین باید فردی انتخاب شود که نظام در این برهه از زمان به آن نیاز دارد تا آن فرد بتواند این کشتی پرتلاطم را در مسیر ساحل قرار دهد.
حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه سیاست فعلی ما تربیت نهادهای مردمی در حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: از آن جایی که سال جاری توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است باید موانع فرهنگ و هنر را برطرف کنیم.