وزیر جهاد کشاورزی گفت: رای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آن‌ها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات نشان می‌دهد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز کسی دنبال فرآورده های گوشتی خارجی […]

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آن‌ها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات نشان می‌دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز کسی دنبال فرآورده های گوشتی خارجی نیست چرا که مردم می دانند کیفیت داخل به مراتب بالاتر است.

به گفته او، نقش دامپزشکی در حوزه نظارت مهم است. به طوریکه صادرات پایدار و تسهیل در فروش محصولات با تایید کد ایمنی دامپزشکی شدنی است.

ساداتی نژاد می گوید: با وجود همسایگان زیاد در حوزه دامی و تبادل بیماری های دامی، نقش دامپزشکی در این حوزه حائز اهمیت است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت دامپزشکی کشور مطلوب است، اما هیچ وقت نباید به وضعیت موجود راضی شد و باید شاهد ارتقا در وضعیت دامپزشکی کشور باشیم.

بنابر گفته او، نگاه ما این است که فعالیت های حوزه دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شود. از آن حمایت می کنیم به طوریکه اکنون مسیر برای تحقق باز است.

ساداتی نژاد ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی خود را به حمایت از دامپزشکان موظف می داند تا غذای سالم با کیفیت و ارزان براساس دستور رئیس جمهور در اختیار مردم قرار بگیرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه دامپزشکان امنیت غذایی کشور را تامین می کنند، لذا باید رسیدگی بیشتری به آنها وجود داشته باشد. در حال تلاشیم که این دغدغه و مطالبه دامپزشکان، سایر کارمندان وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گیرد که نظر دولت در این ارتباط مثبت است