به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان اصفهان، دکتر موحدی به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با شعار محوری ” برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها ” پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است: <<بسم الله الرحمن الرحیم>> امروزه “پدافند غیر […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان اصفهان، دکتر موحدی به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با شعار محوری ” برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها ” پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:

<<بسم الله الرحمن الرحیم>>

امروزه “پدافند غیر عامل” را می توان از ارکان اساسی مقابله با تهدیدات سخت و نرم برشمرد که با تیزبینی و برخورداری از فنون و تکنیک های نوین در صدد بالابردن توان و اقتدار مرز و بوم و تقویت زیرساختهاست.

توجه به مسأله پدافند غیرعامل ضمن کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری و توان بازدارندگی، تسهیل کننده مدیریت بخش های مختلف جامعه از جمله حوزه وسیع و گسترده “دامپزشکی” است.

بی گمان شناسایی نقاط آسیب پذیر و مقاوم سازی زیر ساخت های عمومی و اختصاصی کشور و فرهنگ سازی در جهت ارتقای آستانه پایداری ملی در شرایط بحرانی، آسیب پذیری کشور را در مقابل تهدیدات مختلف کاهش خواهد داد.

اینجانب آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل درسال ۱۴۰۱ با شعار ” برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها ” را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه خطیر دامپزشکی استان اصفهان تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون تلاشگران این عرصه مهم را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

دکتر شهرام موحدی

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان