اقدامات اسرائیل موجب انفجار غیرقابل کنترل اوضاع خواهد شد سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد. به گزارش پگاه خبری شهید یاران،  به نقل از روسیا الیوم تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی […]

اقدامات اسرائیل موجب انفجار غیرقابل کنترل اوضاع خواهد شد

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.

به گزارش پگاه خبری شهید یاران،  به نقل از روسیا الیوم تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: تداوم قتل و کشتار روزانه علیه ملت فلسطین که تازه‌ترین آنها شهادت احمد ابوجنید در اردوگاه بلاطه و سمیر اصلان از اردوگاه قلندیا بود و نیز ادامه نقض قوانین بین المللی و معاهدات و اقدامات تحریک آمیز در اماکن مقدس موجب انفجار اوضاع خواهد شد که کنترل آن ممکن نیست.

وی همچنین افزود که اقدامات تنش آفرین دولت راست افراطی اسرائیل در جهت شهرک سازی فضایی مملو از عدم بی ثباتی و خطرات ایجاد کرده است که پیامدهای خطرناکی خواهد داشت.

این در حالی است که وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هم در بیانیه‌ای مسئولان رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم جنایت‌های بی وقفه علیه ملت فلسطین دانست و تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی بر تداوم و تشدید این جنایت‌ها در سال جاری میلادی تاکید دارند.

در بیانیه تشکیلات خودگردان آمده است: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از ابتدای سال جاری تا کنون منجر به شهادت ۱۲ فلسطینی از جمله ۳ کودک شده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اقدام به قتل و اعدام میدانی شهروندان فلسطینی با گلوله جنگی می‌کند و جامعه بین المللباید در قبال توقف این جنایت‌ها به کابینه رژیم صهیونیستی العمال فشار کند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین از دیوان کیفری بین المللی خواستار تسریع در روند تحقیقات و محاکمه مسئولان و عاملان جنایت علیه ملت فلسطین شد.