فرمانده ناحیه دانشجویی خوزستان گفت: مواکب بسیج دانشجویی خوزستان با نام «شهدای دانشجو» در مرزهای خوزستان و چند نقطه استان به زائران اربعین ‌خدمات‌رسانی می‌کنند به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،صادق شاهوارپور اظهار داشت: مواکب بسیج دانشجویی خوزستان با نام «شهدای دانشجو» در چند نقطه استان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند. […]

فرمانده ناحیه دانشجویی خوزستان گفت: مواکب بسیج دانشجویی خوزستان با نام «شهدای دانشجو» در مرزهای خوزستان و چند نقطه استان به زائران اربعین ‌خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،صادق شاهوارپور اظهار داشت: مواکب بسیج دانشجویی خوزستان با نام «شهدای دانشجو» در چند نقطه استان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه دانشجویی خوزستان افزود: این مواکب در مرزهای شلمچه، چذابه و همچنین ورودی استان از سمت اندیمشک از تاریخ ۱۶ شهریور ماه دایر هستند و خدمات رسانی آنها تا روز ۲۸ شهریورماه ادامه خواهند داد.

شاهوارپور تصریح کرد: امسال اولین سال فعالیت مواکب شهدای دانشجو است و این مواکب که بزرگترین موکب در ۲ نقطه مرکز چذابه با وسعت ۴۰۰ و ۸۰ متر برپا شده است.

وی گفت: مواکب شهدای دانشجو در سه حوزه درمانی، فرهنگی و تغذیه آمادگی خدمات رسانی دارند که در حوزه درمانی بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داوطلب خدمت رسانی شده‌اند؛ البته در حوزه فرهنگی بسته‌های محتوایی و برنامه‌های میدانی پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه دانشجویی خوزستان افزود: در موضوع تغذیه نیز تلاش بر این است که توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی و نوشیدنی‌های خنک برای زائرین اربعین حسینی اقدام شود و پخت و طبخ غذای سبک در دستور کار خدمت رسانی قرار دارد.

شاهوارپور اظهار کرد: در حوزه اسکان نیز چهار مکان در شهرهای اهواز، خرمشهر، و بستان برای پذیرایی و اسکان کاروان‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است.