حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج نقطه درخشان خدمات دولت در حوزه بیمه سلامت استاندار اصفهان گفت: تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج نقطه درخشان خدمات دولت مردمی سیزدهم در حوزه بیمه سلامت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، سید رضا […]

حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج نقطه درخشان خدمات دولت در حوزه بیمه سلامت

استاندار اصفهان گفت: تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج نقطه درخشان خدمات دولت مردمی سیزدهم در حوزه بیمه سلامت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، سید رضا مرتضوی در در دومین روز هفته بیمه سلامت با حضور در اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل نهادهای خدمت‌رسان به مردم، خدمات ارائه‌شده اداره کل بیمه سلامت را موجب رضایت و افتخار مردم و مدیریت استان خواند.

استاندار اصفهان با تبریک هفته بیمه سلامت، نوع خدمت ارائه شده در بیمه سلامت را از جنس عطوفت و مهربانی تعبیر کرده و این خصلت را تفاوت خدمات بیمه سلامت با سایر دستگاه‌ها دانست.

وی تأکید کرد: در کنار خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، باید دستاوردها و خدمات دولت برای مردم تبیین و روشنگری شود.

مرتضوی گفت: باید استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و علمی استان در تبیین دستاوردهای دولت موردتوجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان، پوشش رایگان پنج دهک اول جامعه و پوشش درمان ناباروری در بیمه سلامت را ستودنی خوانده و عنوان کرد: تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج نقطه درخشان خدمات دولت مردمی سیزدهم در حوزه بیمه سلامت است.

وی در پایان با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، مسئله فلسطین را مسئله همه مسلمین دانست و تأکید کرد: جهان اسلام باید در مسیر رهایی مردم مظلوم غزه از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بکوشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان هم در این بازدید با اشاره به خدمات و دستاوردهای بیمه سلامت در دولت سیزدهم، گزارش جامعی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف بیمه سلامت ارائه کرد.

محمدحسین صفاری تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، پوشش درمان ناباروری، اجرای طرح دارویار و نسخه‌نویسی الکترونیک و پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات درمانی را از جمله این خدمات ماندگار عنوان کرد.

وی در پایان از حمایت‌های استاندار اصفهان از اداره کل بیمه سلامت و حضور وی در جمع کارکنان این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.