آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر فرعی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر فرعی این منطقه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام […]

آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر فرعی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر فرعی این منطقه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: پروژه روکش آسفالت معابر فرعی منطقه ۱۲ از آذرماه آغاز شده است.

وی افزود: در این پروژه که سه ماه به طول می‌انجامد ۱۸ هزار مترمربع از معابر فرعی منطقه ۱۲ آسفالت می‌شود و برای تکمیل آن، یک هزار و ۷۰۰ تن آسفالت مصرف خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای انجام این پروژه عمرانی ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه عمرانی در محلات مهدی‌آباد، ملک شهر، مفتح، ناصرخسرو، شهرک کوثر، محمودآباد و محله عرب‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی انجام این پروژه عمرانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه در ماه‌های پیش رو انجام و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

رسالت تأکید کرد: با انجام این عملیات عبور و مرور خودروها در سطح معابر تسهیل می‌شود، ضمن اینکه حوادث ناشی از خرابی آسفالت نیز کاهش خواهد یافت و در نهایت امیدواریم به کسب رضایت‌مندی شهروندان منطقه منجر شود