همزمان با روز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار ده نفر از پدران شهدا که از پیر غلامان اهلبیت هستند تجلیل شد. سردار مجتبی فدا در حاشیه برگزاری مراسم جشن ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به نقش پاسداران در ایام […]

همزمان با روز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار ده نفر از پدران شهدا که از پیر غلامان اهلبیت هستند تجلیل شد.

سردار مجتبی فدا در حاشیه برگزاری مراسم جشن ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به نقش پاسداران در ایام آغاز بیماری کرونا تا کنون اظهار داشت: پاسداران اصفهان از آغاز این بیماری در امور مختلف پیش قدم بوده و به مردم خدمت کرده اند.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در استان در محرومیت زدایی و کمک های مومنانه ،مواسات و همدلی و در برقراری امنیت و آرامش و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و کمک به کادر درمان نقش موثر،چشم گیر و ویژه ای داشتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: شهدا پاسدار حریم و حرمت نظام و انقلاب بودند و همه سرمایه خود را در راه دین و اسلام دادند.

وی خاطر نشان کرد: امروز روز پاسدار بود وچون برخی از شهدای پاسدار از ذاکرین اهل بیت بودند و بخش اعظمی ازپدران شهدای پاسدار از پیرغلامان اهلبیت بودند برخی بودند از ده نفر از پدران شهدا که از پیرغلامان اهل بیت بودند و خانواده های شهدای پاسدار که ذاکر اهلبیت بودند تجلیل شد.
خبرنگار: الهام خانی