تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های منطقه ۵آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان روز ۲۲ شهریور ماه برگزار و حسین کارگر به عنوان مدیر این منطقه معرفی شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در […]


تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های منطقه ۵
آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان روز ۲۲ شهریور ماه برگزار و حسین کارگر به عنوان مدیر این منطقه معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: برخورداری از نیروی انسانی شایسته و کارآمد از ویژگی‌های منطقه پنج است که در ذیل مدیریت پنج ساله «احمد رضایی» مدیر سابق این منطقه محقق شده است.
مهدی بقایی با اشاره به اجرای بعضی از پروژه‌های شاخص منطقه پنج در سال‌های اخیر، به‌ویژه تصفیه‌خانه سپاهان‌شهر اظهار کرد: توانمندی و مدیریت قابل قبول، همدلی و همراهی با شهروندان و کارکنان، خلاقیت و دلبستگی به شهر از ویژگی‌های احمد رضایی است و به‌زودی این مدیر پرتلاش در عرصه‌ای مهم در مدیریت شهری خدمتگزاری خواهد کرد.
او «حسین کارگر» مدیر جدید منطقه پنج را نیز فردی شایسته و کارآزموده در مدیریت شهری توصیف کرد و گفت: قبلا خدمات این مدیر شایسته را در منطقه سه شهرداری شاهد بوده‌ایم.
عقد قرارداد نازک‌کاری پارکینگ توحید با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان
مدیر سابق منطقه پنج شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به بازگشایی خیابان توحید طی روزهای گذشته خبر داد: قرارداد پروژه نازک‌کاری پارکینگ زیرسطحی توحید با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان منعقد شده است.
احمد رضایی افزود: امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد برای منطقه ۵ پیش‌بینی و تاکنون حدود ۴۰ درصد آن محقق شده است.
او با اشاره به وضعیت پروژه‌های مشارکتی منطقه پنج، خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان بازگشت سرمایه پروژه‌های مشارکتی امروز قابل تحقق است که پروژه الوند یک و دو در سپاهان‌شهر، پروژه‌های چشمه طوطی و همچنین پروژه‌های مشارکتی در خیابان رودکی از آن جمله است.
رضایی در تشریح وضعیت پروژه‌های در حال اجرای منطقه پنج اظهار کرد: احداث سالن مطالعه میرعماد، ساماندهی خیابان نظر، تعریض پل ستاری، تملک شنبه‌بازار و توافق با بیش از ۱۰۰ مالک و احداث پارکینگ خیابان توحید از جمله پروژه‌های در دست اجرای این منطقه است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان هم گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه و ارائه خدمت به بهترین شکل در دستور کار قرار دارد و در این مسیر، علاوه بر مجموعه شهرداری، همراهی معتمدان محله و منطقه بسیار موثر است.
حسین کارگر با بیان اینکه شهردار اصفهان همواره بر موضوع خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع با نگاه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید دارد، افزود: این مهم در اولویت فعالیت‌های منطقه پنج قرار خواهد گرفت.