با حضور فرماندار اصفهان از سردیس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدا اصفهان رو نمایی شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان درآیین رونمایی از سردیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در گلستان شهدا برگزار شد ،گفت: اصفهان مهد هنر است و هنرمندان و دستگاه های هنری این […]

با حضور فرماندار اصفهان از سردیس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدا اصفهان رو نمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان درآیین رونمایی از سردیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در گلستان شهدا برگزار شد ،گفت: اصفهان مهد هنر است و هنرمندان و دستگاه های هنری این استان رسالتی بالاتر از دیگر استانها در معرفی مکتب حاج قاسم با زبان هنر دارند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری حاج قاسم را یک مکتب دانستند و مکتب حاج قاسم برای تمام ابعاد زندگی بشر حرف برای گفتن دارد و خود حاج قاسم هرچه داشت از تأسی به سیره ائمه داشت و در رویه ای که طی کرد از ابتدا تا انتها از احکام دین و قرآن تبعیت می کرد.
فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: این مکتب برای زندگی، کار، فرماندهان، مراجع و تمامی اقشار مختلف مردم در تمامی سنین حرف برای گفتن دارد که حاج قاسم آن را در زندگی خود اجرا کرده است و ایشان به واقع سرداردلها هستند زیرا حاج قاسم در عمق دل آزادیخواهان جهان نفوذ کرده اند.
وی تاکید کرد: این اندیشه ماندنی است چون خودش اوج هنر است و همرزمان حاج قاسم در اصفهان کم نیستند و عزیزانی که در مقاطع مختلف با ایشان همرزم بوده اند باید خاطرات خود از ایشان را بیان کنند تا هنرمندان بتوانند هنرمندانه به بیان مکتب حاج قاسم بپردازند.
شایان ذکر است این سر دیس توسط «نادر قشقایی» ساخته شده و به همت حوزه هنری صبح امروز در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدا اصفهان نصب گردید.
خبرنگار : الهام خانی