نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نظام سلامت کشور دارای ظرفیت های متعدد و به روزی است که جا دارد در قالب گردشگری سلامت، خدمات پزشکی و درمانی به گردشگران این حوزه، ارائه شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله […]

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نظام سلامت کشور دارای ظرفیت های متعدد و به روزی است که جا دارد در قالب گردشگری سلامت، خدمات پزشکی و درمانی به گردشگران این حوزه، ارائه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با تأکید بر خدمت رسانی به بیمه شدگان به ویژه کارگران اظهار داشت: حفظ سلامت نیروی کار و حراست از منابع انسانی یک ضرورت است و یکی از رسالت های سازمان تأمین اجتماعی، خدمت به کارگران و بیمه شدگان و تسهیل خدمات به آن ها است که این مهم، زیربنای تحقق عدالت و امنیت به شمار می رود.

وی از تأمین اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان نظام در تحقق چشم انداز توسعه کشور یاد کرد و افزود: با عنایت به سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب، این سازمان نقش مهمی در توسعه و رونق کشور ایفا می کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیری برای برطرف شدن مشکلات و رسیدگی به دغدغه های کارگران همواره باید در اولویت اقدامات مسئولان اجرایی باشد.
وی با قدردانی از کادر درمان تأمین اجتماعی استان که در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند، بیان کرد: نظام سلامت کشور دارای ظرفیت های متعدد و به روزی است که جا دارد در قالب گردشگری سلامت، جذب گردشگر و تولید ثروت انجام پذیرد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به احادیث و روایات مختلف پیرامون ‌اهمیت کارگشایی و رفع مشکلات مردم گفت: محبوب‌ترین بندگان خدا، کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و گره ای از کار آن ها می‌گشایند.
در این دیدار مرتضی حاجی کاظمی، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در سخنانی به نامگذاری ۲۵ تیر در تقویم کشور به عنوان روز تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به نام هفته بزرگداشت تأمین اجتماعی نام گذاری شده است که این هفته، فرصتی برای بیان و معرفی فعالیت های این سازمان به عنوان یک «صندوق بین النسلی»، به شمار می رود.
کاظمی به پوشش ۶۷ درصدی جمعیت استان تحت حمایت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان اشاره کرد و افزود: پرداخت مستمری به بیش از ۳۶۰ هزار مستمری بگیر، اجرای طرح ۳۰۷۰ و ارائه ۳۰ خدمت به صورت غیر حضوری، کاهش چشمگیر مراجعات و تداوم ارائه  خدمات مطلوب در بستر الکترونیک از جمله اقدامات و برنامه های این سازمان در استان اصفهان به شمار می رود.