هر خانه یک موکب، باهدف پخت و توزیع غذای خورشت قیمه به مناسبت عید غدیر خم در استان کردستان نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه (بقیه الله) استان کردستان در یک حرکت نوین و جهادی به مناسبت (عید غدیر خم) با پخت غذای خورشت قیمه در هر خانه یک موکب را ایجاد کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

هر خانه یک موکب، باهدف پخت و توزیع غذای خورشت قیمه به مناسبت عید غدیر خم در استان کردستان

نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه (بقیه الله) استان کردستان در یک حرکت نوین و جهادی به مناسبت (عید غدیر خم) با پخت غذای خورشت قیمه در هر خانه یک موکب را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه( بقیه الله) استان کردستان به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و با شعار ( همه بر سر سفره علی مهمانیم) از تمام همشهریان استان دعوت کرد تا با یک حرکت جهادی هر کدام در خانه های خود در حد توان، غذای خورشت قیمه را تهیه و با تحویل و تجمع در یک مکان آن را در بین همشهریان و نیازمندان توزیع کردند.

دبیر نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه( بقیه الله) استان کردستان ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: هیچ شکی نیست که مردم استان کردستان به تناسب فرهنگ وآداب ورسوم خود از قدیم الیام تا کنون در تمامی صحنه های اجتماعی و سیاسی پای کار بودند و حضوری فعال داشته ودارند.

امینی گفت: هدف ما از این پویش دعوت از مردم ولایت مدار و جهادی استان کردستان و پای کار آوردن همشهریان عزیز از سوی نهضت اجتماعی جوانان استان برای تعامل وهمکاری بیشتر در کارها وفعالیتهای اجتماعی بیش از پیش به شیوه جدید است تا در تمام منازل شهرستانهای استان و هر کدام در حد توان خود در این عید بزرگ سهمی داشته باشند و به عنوان یک فرهنگ نوین اجتماعی وجهادی در بین مردم نهادینه شود.

وی گفت: اولین هدف نهضت اجتماعی جوانان این است که مردم را در تمام صحنه های شادی وغم در جامعه بصورت جهادی به میدان بیاورد.

امینی افزود: خوشبختانه این پویش از آغاز هفته امامت و ولایت در هر کدام از شهرستانها شروع شده و مردم نیز استقبال قابل چشمگیری داشتند که به یقین در سالهای آینده روند آن بیشتر خواهد شد چرا که این فعالیت وهمکاری جهادی از دل تک تک خانه های مردم مثال قطره قطره جمع گردد و آنگهی دریا شود است.