کمک به نیازمندان، دستور همه پیامبران و ادیان الهی است مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سال نو میلادی با چند خانواده مسیحی تحت حمایت این نهاد دیدار داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سال نو میلادی با چند خانواده مسیحی تحت حمایت این نهاد دیدار داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در حاشیه بازدید عیدانه خود از چند خانوار مسیحی تحت حمایت این نهاد، اظهار داشت: درحال حاضر ۴۳ خانوار نیازمند ارامنه تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

کریم زارع با تاکید براینکه کمک به محرومان و ضعفای جامعه فارغ از دین و مذهب آنها انجام می شود، ادامه داد: کمک به نیازمندان، دستور همه پیامبران و ادیان الهی است و بر این اساس، در کمیته امداد تبعیضی درخصوص قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد.

وی با تاکید بر رویکرد بدون تبعیض کمیته امداد در زمینه دستگیری از نیازمندان، افزود: امسال در ایام با سعادت میلاد حضرت عیسی (ع) به هر خانوار مسیحی تحت حمایت هدیه یک میلیون تومانی اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: این نهاد علاوه بر پرداخت مستمری به خانوارهای نیازمند، خدمات دیگری در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، هزینه‌های تحصیل، درمان، مسکن و سبدکالا ارائه می‌کند.